اخبار و رویدادها

اظهارات سرمربی پورتو درباره علت نیمکت نشینی طارمی و حذف از اروپا

سرمربی پورتو درباره حذف تیمش از لیگ اروپا در پی تساوی برابر لیون فرانسه و علت نیمکت نشینی بعضی بازیکنان از جمله مهدی طارمی صحبت کرد.

27 اردیبهشت 1401

لیست آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 اعلام شد

معاونت بهداشت وزارت بهداشت جدیدترین لیست آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 را گفت.

26 اردیبهشت 1401

همه اش فست فود؟ کمی هم آرام فود!

بگو چی می خوری تا بگویم کی هستی فقط یک جمله فلسفی نیست. امروز دیگر عجیب نیست اگر بگوییم که سبک زندگی مان را غذایی که می خوریم، و غذایی که می خوریم را سبک زندگی مان مشخص می نماید. اواخر قرن میلادی گذشته البته موضوع به این روشنی نبود، در حالی که بسیاری از...

24 اردیبهشت 1401

مجیدی: هر بازیکنی ناراحت است، برود، شخصیت را به استقلال برگرداندیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا روزی که سرمربی استقلال هستم اجازه نمی دهم بازیکنی شرط بگذارد و هر بازیکنی ناراحت است، می تواند برود.

24 اردیبهشت 1401

فوت 800 راننده تاکسی از ابتدای شیوع کرونا، توقف صدور ایساکوکارت برای رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، گفت: درحال حاضر کمتر از 4 درصد رانندگان ناوگان تاکسیرانی واکسن نزده اند که ادامه فعالیت آن ها منوط به تزریق واکسن خواهد بود.

21 اردیبهشت 1401

تبلیغ میلیاردی زن قائدی برای تبلیغ بلک فرایدی

خبرنگاران:انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برای ستاره فراهم کرده او را راضی نکرده چرا که خانم بلاگر پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است.

21 اردیبهشت 1401

طرز تهیه کالجوش و انواع آن در شهرهای ایران

در مجموعه غذاهای محلی ایران، با طرز تهیه غذاهای لذیذ به شهرهای مختلف کشورمان، ایران سفر می کنیم. امروز می خواهیم شما را با انواع کالجوش یا کله جوش در ایران آشنا کنیم.

20 اردیبهشت 1401

توریستی ترین شهرهای دنیا در سال 2018 را بشناسید!

مسافرت یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین فعالیت ها در اوقات فراغت و برای گذروندن یک تعطیلات لذت بخش به حساب میاد و معمولا شهر های مختلفی در دنیا هستند که نسبت به سایر مقاصد توریست های بیشتری از اون ها دیدن می کنند. طبق آمار هایی که در سال 2018 از اندازه...

18 اردیبهشت 1401

سرانجام کار طباطبایی در مسابقات شطرنج گرند پریکس با پیروزی

به گزارش خبرنگاران، مسابقات شطرنج گرند پریکس با برگزاری دیدارهای دور پایانی در بلگراد صربستان پیگیری شد.

17 اردیبهشت 1401

آرتروز بیماری فراگیر، راهکارهای کاهش آسیب و درمان چیست؟

خبرنگاران - گروه استان ها، مهتاب خیری: این روزها آرتروز یا استئوآرتریت یکی از علل شایع مراجعه افراد به متخصصان ارتوپدی و کلینیک های فیزیوتراپی است. آرتروز یا بیماری دژنراتیو مفصل می تواند بر روی تمامی مفاصل بخصوص مفاصل زانو، ران، مهره ها و انگشتان اثر...

16 اردیبهشت 1401

اوج گرفتن مجدد کرونا در لرستان با چهار فوتی

خبرنگاران/لرستان معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شبانه روز گذشته چهار نفر در استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

14 اردیبهشت 1401

حاشیه ملاقات طرفدار ، استقلال، ازدحام طرفداران 2 تیم را در رختکن حبس کرد

ازدحام تماشاگران در اطراف رختکن استادیوم انقلاب کرج، باعث حبس اعضای دو تیم طرفدار و استقلال در رختکن شد.

13 اردیبهشت 1401

راستا فرار سرمایه از ایران هموار است

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران ضمن اشاره به هموار بودن راستا فرار سرمایه از کشور از بی توجهی نسبت به بسترهای لازم برای جلوگیری از فرار سرمایه انتقاد کرد.

12 اردیبهشت 1401

سازمان ملل برای آنگلا مرکل شغل پیدا کرد

گوترش، دبیرکل سازمان ملل به آنگلا مرکل پیشنهاد کار در این سازمان را داد.

11 اردیبهشت 1401

چرا با تور سفر کنیم؟

چرا تورها گزینه خوبی برای مسافران هستند؟برخی افراد سفرهای انفرادی را ترجیح می دهند و برخی دیگر سفر با تور را انتخاب می نمایند. در این مطلب قصد داریم مزایای سفر رفتن با تور را از زبان یک مسافر حرفه ای بشنویم، با خبرنگاران همراه باشید.

10 اردیبهشت 1401

ظرفیت بالای بازار سرمایه در تامین اقتصادی ساخت مسکن، سرمایه ها به ساخت راهنمایی گردد نه سوداگری

هشتمین پیش نشست از همایش مسکن؛ پیشران فراوری با موضوع ارزیابی الگوهای تامین مالی ساخت مسکن به وسیله بازار سرمایه با حضور صاحب نظران در وزارت امور مالی و دارایی برگزار گردید.

9 اردیبهشت 1401

استولتنبرگ: از مواضع خود در توسعه به شرق کوتاه نخواهیم آمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ریانووستی، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو امروز جمعه اعلام کرد که این ائتلاف در توسعه و استقرار نظامیان خود به سمت شرق، هیچ گونه مصالحه ای نخواهد کرد.

8 اردیبهشت 1401

با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید

جزیره بالی، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اندونزی، علاوه بر سواحل بی نظیر، دنیای منحصربه فرد زیر آب و شالیزارهای پلکانی برنج، خانه بعضی از برترین موزه های هنر مدرن در کشور است که با بازدید از آن ها، با فرهنگ و هنر این منطقه بیشتر آشنا خواهید شد.

6 اردیبهشت 1401

حذف 2 اسکی باز از پارالمپیک زمستانی بدون کارشناسی فنی!

رییس انجمن پارااسکی گفت: فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک در حالی دو نفر از اسکی بازان را از بازی های پارالمپیک زمستانی کنار گذاشته اند که هیچ گونه کارشناسی فنی روی آنها به عمل نیامده است.

5 اردیبهشت 1401

شناسایی 400 هزار کارآفرین در کشور

عبدالملکی از شناسایی 400 هزار کارآفرین در کشور اطلاع داد و گفت: فرایند شناسنامه دار شدن این کارآفرین ها در حال اجرا است.

3 اردیبهشت 1401
تعداد: (736)