خسارات سیل را در اسرع وقت جبران می کنیم

به گزارش وبلاگ مستر، خبرنگاران/کرمان سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در زمان وقوع حادثه، شاهد بازدیدهای مسئولین در منطقه ها حادثه دیده هستیم اما در جبران خسارات دیر اقدام می شود و شیرینی این حضور مسئولان در کنار مردم از بین می رود، اما ما درخواست داریم که اطلاعات مورد تایید استانداری به ما داده شود تا در اسرع وقت اقدامات لازم برای جبران خسارات انجام دهیم.

خسارات سیل را در اسرع وقت جبران می کنیم

عارف نوروزی عصر امروز 18 دی ماه در جلسه مدیریت بحران استان کرمان گفت: روز گذشته معاون اول رئیس جمهور دستور دادند که بخشی از مسائل و نیازهای اضطراری مردم را برطرف کنیم.

وی تامین احشام تلف شده در حادثه سیل را یکی از کمک های این ستاد برشمرد و بیان نمود: متاسفانه سیل اخیر به دام های سه استان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آسیب وارد کرده است و در پی جبران این خسارات هستیم، ضمن آنکه در تعمیر و احداث اماکن نگهداری احشام مشارکت می کنیم.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در بحث مربوط به لوازم خانگی مردم منطقه ها سیل زده نیز گفت: لوازم خانگی براساس اعلام نیاز تامین می کنیم، همچنین در احداث سرویس های بهداشتی همکاری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در هیات دولت مباحث خسارات سیل جمع بندی و تقسیم وظایفی صورت می گیرد و ستاد اجرایی فرمان امام سهمی از حل مسائل را برعهده می گیریم تا سریعتر مسائل حل و فصل شود.

نوروزی بیان نمود: در زمان وقوع حادثه، شاهد بازدیدهای مسئولین در منطقه ها حادثه دیده هستیم اما در جبران خسارات دیر اقدام می شود و شیرینی این حضور مسئولان در کنار مردم از بین می رود، اما ما درخواست داریم که اطلاعات مورد تایید استانداری به ما داده شود تا در اسرع وقت اقدامات لازم برای جبران خسارات انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خسارات سیل را در اسرع وقت جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارات سیل را در اسرع وقت جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید