توریستی ترین شهرهای دنیا در سال 2018 را بشناسید!

به گزارش وبلاگ مستر، مسافرت یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین فعالیت ها در اوقات فراغت و برای گذروندن یک تعطیلات لذت بخش به حساب میاد و معمولا شهر های مختلفی در دنیا هستند که نسبت به سایر مقاصد توریست های بیشتری از اون ها دیدن می کنند. طبق آمار هایی که در سال 2018 از اندازه توریست ها در 162 شهر مختلف دنیا انجام شد، رتبه بندی هایی در سال 2018 مشخص شد که طبق اون 10 شهر به عنوان توریستی ترین شهر های دنیا در انتهای سال مشخص شدند. در این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا با این 10 شهر پر بازدید بیشتر آشنا بشید.

توریستی ترین شهرهای دنیا در سال 2018 را بشناسید!

1- بانکوک با 20.05 میلیون جهانگرد خارجی

بانکوک، مرکز تایلند در جنوب شرقی آسیا که با بیش از 20.05 میلیون نفر بازدید کننده خارجی در سال به عنوان پر بازدید ترین شهر جهان در سال 2018 انتخاب شد. این شهر برای هر فرد با هر سن و سلیقه ای سرگرمی و سرگرمیی ویژه داره و با معابد بودایی زیبا و طبیعت فوق العاده دیدنی در کنار همه مجذوب کنندهیت ها، شهری شگفت انگیز برای سفر در تموم جهان به حساب میاد که در کنار دیدنی دیدنی های اون می تونید یا هزینه هایی مقرون به صرفه و قابل قبول خرید های مناسبی رو هم تجربه کنید.

2- لندن با 19.83 میلیون جهانگرد خارجی

یکی از زیبا ترین و متنوع ترین شهر های جهان برای سفر که با 19.83 میلیون نفر بازدید کننده خارجی به عنوان دومین شهر جهانگردی در تموم جهان به حساب میاد. این شهر با داشتن ساختمان های تاریخی و دیدنی های فوق العاده ای که داره مقصد محبوبی به شمار میاد و تنوع غذا، تنفاوت فرهنگی و نوع و شیوه زندگی مردم این شهر در بین جهانگرد ها معروفیت زیادی داره و دیدنی شکوفه های گیلاس در لندن یکی از پر طرفدار ترین دیدنی ها در تموم جهان به حساب میاد.

3- پاریس با 17.44 میلیون جهانگرد خارجی

پاریس شهری فرانسوی با معماری زیبا و بی عیب و نقص که بیشتر از 17.44 میلیون جهانگرد خارجی در سال داشته و به عنوان سومین شهر جهانگردی جهان در سال 2018 انتخاب شده. شهری که برای دوست داران مد و زیبایی و علاقه مندان به غذا های نو و خوشمزه، گزینه های زیادی داره. جالبه بدونید که این شهر به شهر نورهم معروفیت داره چون در بین تموم شهر های اروپایی، پاریس اولین شهری بوده که برای روشنایی خیابان های اون از گاز استفاده شد. این شهر دیدن یهای تاریخی و مجذوب کننده زیادی برا جهانگرد ها داره و رودخانه آرام سین، برج ایفل، کلیسای نوتردام از معروف ترین اون ها به حساب میاد.

4- دبی با 15.79 میلیون جهانگرد خارجی

دبی، یکی از جهانگردی ترین شهر های جهان در خاورمیانه و در کشور امارات متحده عربی که با 15.79 میلیون جهانگرد خارجی در سال به عنوان چهارمین شهر جهانگردی جهان به حساب میاد. این شهر با سواحل زیبا، هتل های لوکس و سرگرمیات متعدد مقصدی فوق العاده برای یک تعطیلات بی نظیر به حساب میاد و با برگزاری فستیوال های خرید مجذوب کننده خرید و داشتن بزرگ ترین مرکز خرید جهان یکی از مقاصد دوست داشتنی برای علاقه مندان به خرید و خوشگذرانی در تموم جهان به حساب میاد. جالبه بدونید بزرگ ترین برج جهان یعنی برج خلیفه هم در این شهر قرار داره و بزرگ ترین آبنمای موزیکال و مرکز خرید هم در کنار همین برج واقع شده که این آبنما با 6600 چراخ با 25 رنگ مختلف تزئین میشه و جلوه شگفت انگیزی به شهر میده.

5- سنگاپور با 13.91 میلیون جهانگرد خارجی

سنگاپور به عنوان یکی از تمیز ترین شهر های جهان به طور میانگین 13.91 میلیون بازدید کننده خارجی در سال داره. این شهر بخاطر هتل های لوکس، آسمان خراش ها، غذاهای مختلف و شب زنده داری های مهیج، معروفیت زیادی داره و دیدن همه این ها برای جهانگرد ها اونقدر مجذوب کننده بوده که این شهر به عنوان پنجمین شهر جهانگردی جهان در سال 2018 انتخاب شده.

6- نیویورک با 13.13 میلیون جهانگرد خارجی

نیویورک شهر شلوغ و پر جمعیت و پیشرفته که حدود 133.13 میلیون بازدید کننده در سال داشته و به خاطر ساختمان های مجذوب کننده و سرگرمیات و سرگرمی های متنوعی که در خودش جای داده و فیلم های هالیوودی معروفی که در اون پا به جهانی واقعیت گذاشته، در جهان معروفیت زیادی داره. این شهر یکی از مهم ترین و مهاجرپذیر ترین شهر های آمریکا به حساب میاد و وسیع ترین شهر جهان و یکی از مجذوب کننده ترین و جهانگردی ترین مقاصد جهانگردی در تموم جهانست.

7- کوآلالامپور با 12.58 میلیون جهانگرد خارجی

کوآلالامپور، مرکز مجذوب کننده مالزی در مجاورت سنگاپور که از پر طرفدار ترین شهر های جهان به شمار میاد و در سال بیشتر از 12.58 میلیون جهانگرد خارجی از اون دیدن می کنند. این شهر مجذوب کنندهیت های شگفت انگیزی برای مسافران داره و با طبیعتی دوست داشتنی و زیبا و شب زنده داری هایی هیجان انگیز مقصد فوق العاده ای برای سفر و خوشگذرونی های خانوادگی و محبت آمیز در کنار خرید و امتخان کردن غذاها و تجربه های مختلف به شمار میاد.

8- توکیو با 11.93 میلیون جهانگرد خارجی

توکیو مرکز شگفت انگیز زاپن با 11.93 میلیون مسافر در سال که به عنوان هشتمین شهر پر بازدید در تموم جهان شناخته میشه. شاید فرهنگ عجیب و منحصر به فرد این شهر و سبک زندگی متفاوت در کنار معابد و دیدنی های مختلف و غذاهای مخصوص اون مهم ترین عامل جذب جهانگرد ها به این شهر باشه. توکیو یکی از مدرن ترین شهر های جهان به حساب میاد که با جمعیتی در حدود 38،305،000 نفر در سال 2018 از پر جمعیت ترین شهر های منطقه هم محسوب میشه که هزاران معبد دیدنی و مجذوب کننده در اون وجود داره که دیدنی ترین اونها معبدی 1400 ساله به نام Senso-ji است.

9- استانبول با 10.70 میلیون جهانگرد خارجی

استانبول شهری که در به عنوان دروازه آسیا و اروپا شناخته میشه و در دو قاره مختلف قرار گرفته و به خاطر تاریخ و جاذبه های دیدنی شگفت انگیزی که در اون قرار داره، همیشه مورد توجه جهانگرد های سراسر جهان قرار گرفته. قرار داشتن بازاری قدیمی و بزرگ در این شهر به نام گرند بازار و وجود کاخ ها و ساختمان های تاریخی فوق العاده در کنار سواحل دوست داشتنی از مهم ترین مجذوب کنندهیت های این شهرزیبا در ترکیه به شمار میاد.

10- سئول با 9.54 میلیون جهانگرد خارجی

سئول یکی از محبوب ترین مقصد های جهانگردی جهانکه ترکیبی ازتاریخ و مدرنیت رو در خودش جای داده و با داشتن مدرن ترین امکانات و زیر ساخت های جهانگردی در تموم جهان، مقصد مجذوب کننده و دوست داشتنی برای سفر کردن به حساب میاد. این شهر به عنوان یکی از ثروتمند ترین شهر های جهان، چهارمین اقتصاد شهری بزرگ جهان رو داره و با از اونجایی که جاهای دیدنی و فرهنگ منحصر به فردی داره به عنوان دهمین شهر پر جهانگرد جهان به حساب میاد که می تونه برای هر جهانگردی که برای اولین بار از کره جنوبی و شهر فوق العاده سئول دیدن میکنه واقعا مجذوب کننده باشه.

منبع: گردگرد

به "توریستی ترین شهرهای دنیا در سال 2018 را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توریستی ترین شهرهای دنیا در سال 2018 را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید