با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید

به گزارش وبلاگ مستر، جزیره بالی، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اندونزی، علاوه بر سواحل بی نظیر، دنیای منحصربه فرد زیر آب و شالیزارهای پلکانی برنج، خانه بعضی از برترین موزه های هنر مدرن در کشور است که با بازدید از آن ها، با فرهنگ و هنر این منطقه بیشتر آشنا خواهید شد.

با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید

بالی، یکی از محبوب ترین مقاصد جزیره ای گردشگری دنیا، مکانی الهام بخش است که در آن هنرمندان محلی و بین المللی، با همه وجود خود به خلق هنر می پردازند. بسیاری از هنرمندان مدرن، آثار خود را در موزه ها و گالری های ارزشمند در سراسر جزیره به نمایش می گذارند.

وبلاگ مستر در ادامه میخواهد شما را با هفت گالری هنر مدرن در بالی آشنا کند که همگی، جزو توقفگاه های اجباری برای هنردوستان به شمار می آیند.

1. موزه هنر آگونگ رای (ARMA)

موزه

موزه هنر آگونگ رای یا آرما در اوبود، به علت اهمیت فرهنگی، هنری و معماری آن، مشهور است. این موزه دنج، مکانی مناسب برای کسب اطلاعات در خصوص هنر بالی، مدرن و کلاسیک، به شمار می آید.

آرما، خانه یک کلکسیون شگفت انگیز از هنرمندان پیشگام از سراسر شبه جزیره اندونزی، به خصوص بالی، است که بسیاری از آن ها، هنرمندان مدرنی هستند که خود را با سبک های سنتی وفق داده اند. این موزه، معمولا میزبان رویدادهای فرهنگی عصرگاهی ای چون پایکوبی سنتی و موسیقی است.

  • محیط: فضای بسته، آرام
  • ساعت های فعالیت: هر روزه: 9 صبح تا 6 عصر
  • تلفن: 975742 361 62+
  • آدرس: Jl. Raya Pengosekan Ubud, MAS, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

2. گالری نیامان (Nyaman Gallery)

گالری نیامان، با موقعیت استراتژیک خود در قلب منطقه مسکونی و گردشگری سمین یاک (Seminyak)، در طول روز، پذیرای بازدیدنمایندگان محلی و بین المللی بسیاری است. این مکان، با نمایش آثاری از هنرمندان عمدتا محلی و البته بین المللی، به هنرهای مدرن، از جمله نقاشی ها، حکاکی های چوبی و مجسمه ها اختصاص دارد. شما بعلاوه می توانید از این گالری، آثار هنری را بخرید. آن ها این اثر را برای شما بسته بندی نموده و به آدرس خانه شما، پست می نمایند.

  • ساعت های فعالیت: دوشنبه تا شنبه: 9 صبح تا 9 شب
  • تلفن: 736226 361 62+
  • آدرس: Jl. Raya Basangkasa No.88, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

3. موزه هنر نکا (Neka Art Museum)

موزه

موزه هنر نکا که به وسیله وایان سوتجا نکا (Wayan Suteja Neka)، علاقه مند مشهور به هنر بالی، تاسیس شده است، اشتیاق مالک خود به فرهنگ و هنر بومی کلاسیک و معاصر را نشان می دهد. این موزه که از سال 1976، آثار هنری نکا را به نمایش می گذارد؛ همچنان در حال اضافه کردن آثار هنری مدرن جدیدتر، از جمله نقاشی ها، مجسمه ها ، ابزار سنتی و حتی اسلحه ها به کلکسیون خود است. موزه هنر نکا، بعلاوه غالبا میزبان نمایشگاه های هنری معاصر از هنرمندان محلی است.

  • ساعت های فعالیت: هر روزه: 9 صبح تا پنج عصر
  • تلفن: 975074 361 62+
  • آدرس: Jalan Raya Sanggingan Campuhan, Kedewatan, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

4. گالری کومانکا (Komaneka Gallery)

گالری هنری، جنگل، کتابخانه، موزه

گالری هنرهای زیبای کومانکا، بر آثار هنرمندان جوان و مدرن از بالی، اندونزی و کشورهای جنوب شرقی آسیا تمرکز دارد. این گالری، یک طبقه دارد که به آثار هنری معاصر با سبک های سنتی، اختصاص داده شده است و طبقه دیگری در آن، آثار مدرن تر را به نمایش می گذارد.

گالری کومانکا، بعلاوه دارای یک کتابخانه هنری است که کتب مرجع هنری را می فروشد و به امانت می دهد. کومان وایو سوتجا (Koman Wahyu Suteja)، موسس و مدیر این گالری، پسر وایان سوتجا نکا، سازنده موزه هنری نکا است.

  • ساعت های فعالیت: هر روزه: هشت صبح تا 9 شب
  • تلفن: 4792518 361 62+
  • آدرس: Jl. Monkey Forest, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

5. گالری تونی راکا (Tony Raka Gallery)

گالری هنری

گالری تونی راکا، یک گالری هنری است که به صورت خانوادگی اداره می گردد. این گالری، خانه بعضی از برترین آثار هنری جزیره، از جمله حکاکی های چوبی، نقاشی ها، چیدمان ها و آنتیک ها است که بعضی از آن ها برای فروش هستند. این موزه به وسیله گده راکا ویرایودا (A. A. Gede Raka Wirayuda)، یک کنده کار چوب پیشگام بالی، تاسیس شد و کار خود را با نمایش حکاکی های چوبی خارق العاده، شروع کرد.

زمانی که باگوس تونی هاراتاوان (A. A. Bagus Tony Hartawan)، پسر موسس گالری، مسئولیت این مکان را در سال 1997 به عهده گرفت، کلکسیون های گالری به فرم های مختلف هنر مدرن و معاصر، توسعه یافتند. گالری تونی راکا، به عنوان یک کاتالیزور و تسهیل نماینده برای رشد جامعه هنری بالی، شناخته می گردد؛ اما بعلاوه افتخار این را دارد که آثار هنرمندان بین المللی، که بیشتر آن ها در اندونزی زندگی و کار نموده اند را به نمایش بگذارد.

  • ساعت های فعالیت: هر روزه: 9 صبح تا 10 شب
  • تلفن: 8035 3600 812 62+
  • آدرس: Jl. Raya Mas No.86, MAS, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

6. گالری هنر مدرن ناکا (Naka Contemporary Art)

گالری هنری

گالری هنر مدرن ناکا، فضایی متعلق به توانمندسازی یک گروه چند فرهنگی از هنرمندان محلی و بین المللی است. این گالری در ارتباط با عصر مدرن، میزبان فرم های هنری بسیاری چون نقاشی، طراحی، اجرا، موسیقی، فیلم و غیره است. بیشتر آثار هنری گالری ناکا، برای خرید در دسترس هستند و امکان پست به کشورهای دیگر را دارند.

  • ساعت های فعالیت: دوشنبه تا شنبه: 9 صبح تا 4:30 عصر
  • تلفن: 738829 361 62+
  • آدرس: Jl. Kunti No. 6 Seminyak Kuta Badung Bali, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

7. گالری تصویری مثبت منفی (Positive Negative Visual Gallery)

گالری تصویری مثبت منفی، یک بوتیک گالری دنج و خودمانی است که آثار هنری بسیاری از هنرمندان معاصر محلی و بین المللی از سبک های مختلف را به نمایش می گذارد. این گالری با نمایش انواع مختلفی از فرم های هنر، یک کلکسیون متنوع و گسترده را طراحی نموده است که هرکسی می تواند از آن لذت ببرد. آثار هنری این گالری، در مقایسه با بسیاری از گالری های معاصر در بالی، برای خرید ارزان تر هستند؛ اما مطمئنا در زیبایی چیزی از آن ها کم ندارند.

  • تلفن: 731266 0361 62+
  • آدرس: Positive Negative Visual Gallery, Cocoon Beach Club, Seminyak, Badung Regency, Bali, Indonesia
منبع: کجارو / theculturetrip.com

به "با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید