مرسدس بنز پرچمدار خودرو های الکتریکی را معرفی کرد، تصاویر

به گزارش وبلاگ مستر، مرسدس بنز با مدل EQXX پرچمدار خوردروها الکترونیک را به جهانیان معرفی می نماید

مرسدس بنز پرچمدار خودرو های الکتریکی را معرفی کرد، تصاویر

به گزارش وبلاگ مستر ،مرسدس بنز استانداردهای نوی را برای برد الکتریکی و کارایی با VISION EQXX معین نموده است. نمونه اولیه نشان می دهد که حمل و نقل الکتریکی چقدر کارآمد، پایدار و مجلل می تواند باشد. این قهرمان راندمان با یک بار شارژ باتری بیش از 1000 کیلومتر برد دارد که معادل مصرف انرژی کمتر از 10 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر است. و این تا حدزیادی به علت طراحی بیرونی و آیرودینامیک است که به ضریب درگ معیار 0.17 دست یافته است. بدنه مقاومت ناپذیر ابعاد انقلابVISION EQXX را فراتر می برد . با طراحی سبک وزن، نوآوری های باتری و مواد نو دقیقاً نشان می دهد که چه چیزی یک خودروی الکتریکی را در آینده در قالب یک مرسدس بنز متحول می نماید.

مدیر توسعه گروه خودروسازی دایملر آقای مارکوس شفر در مصاحبه نو خود اعلام نموده است که این شرکت میخواهد تا واحدهای قدرت، باتری و موتورهای الکتریکی را به طور کامل به کنترل خود درآورد.

مشابه کاری که امروزه در زمینه محصولات احتراق داخلی در حال اجرا دادن است.در حال حاضر موتورهای الکتریکی از خارج از شرکت مرسدس بنز تامین می گردد.

طراحی نفس گیر

هنر زیبای آیرودینامیک یک سنت طولانی و درخشان در فراوری اتومبیل های مرسدس بنز دارد. علاقه مندان به خودرو C 111 از دهه 1970 این هنر را به یاد دارند. امروزه این کلاس لوکس، EQS است که رکورد جهانی فراوری آیرودینامیک ترین خودرو را در اختیار دارد.

VISION EQXX اکنون در حال ایجاد نقطه عطف بعدی است - با ضریب درگ فقط 0.17. این اندازه رکورد برای رانندگی الکتریکی و مهمتر از همه برای برد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این به این علت است که دو سوم انرژی الکتریکی فقط برای مقابله با مقاومت هوا مورد احتیاج است. و طراحی نفس گیر این مقدار را به حداقل رسانده است.

46

منبع: خبرآنلاین

به "مرسدس بنز پرچمدار خودرو های الکتریکی را معرفی کرد، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس بنز پرچمدار خودرو های الکتریکی را معرفی کرد، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید