خودرو

فوت 800 راننده تاکسی از ابتدای شیوع کرونا، توقف صدور ایساکوکارت برای رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، گفت: درحال حاضر کمتر از 4 درصد رانندگان ناوگان تاکسیرانی واکسن نزده اند که ادامه فعالیت آن ها منوط به تزریق واکسن خواهد بود.

21 اردیبهشت 1401

چرا با تور سفر کنیم؟

چرا تورها گزینه خوبی برای مسافران هستند؟برخی افراد سفرهای انفرادی را ترجیح می دهند و برخی دیگر سفر با تور را انتخاب می نمایند. در این مطلب قصد داریم مزایای سفر رفتن با تور را از زبان یک مسافر حرفه ای بشنویم، با خبرنگاران همراه باشید.

10 اردیبهشت 1401

روش هایی برای مجذوب کننده تر کردن سفر جاده ای

سفر جاده ای در کنار تمام مزیت هایی که دارد، گاهی خسته کننده می شود. با کمک این روش های ساده، سفر جاده ای را مجذوب کننده تر کنید.

7 اردیبهشت 1401

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ در جزیره زیبای کیش برگزار گشت

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ با اسپانسرینگ صنایع خودروسازی پارسیان موتور (نماینده فروش و خدمات پس از فروش فیات در ایران) و با هدف ترویج فرهنگ سفر و گردشگری، 18 تا 22 دی ماه 1400 در جزیره زیبای کیش برگزار گردید.

29 فروردین 1401

مرسدس بنز پرچمدار خودرو های الکتریکی را معرفی کرد، تصاویر

مرسدس بنز با مدل EQXX پرچمدار خوردروها الکترونیک را به جهانیان معرفی می نماید

15 اسفند 1400

تجهیزات سفر: گیره نگهدارنده دوربین

کپچر (Capture Clip) حمل دوربین بر روی بند کوله پشتی، کمربند یا کیف را برای شما امکان پذیر کرده است. این گیره نگهدارنده دوربین از جنس آلومینیوم و نایلون تقویت شده با شیشه است و ایمنی بسیار بالایی دارد. برای آشنایی با کپچر در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

17 بهمن 1400

دریاچه یخی بایکال

دریاچه بایکال که در جنوب سیبری واقع شده، تقریبا 5 ماه از سال پوشیده از یخ است. زمستان هر سال که دمای هوا به منفی صفر درجه می رسد، سطح بزرگ ترین دریاچه آب شیرین دنیا یخ می زند. اما تا اواسط زمستان و یخبندان شدید سیبری، یخ دریاچه کامل شکل نمی گیرد. زمانی که...

2 بهمن 1400

شرایط سبد سهام عدالت در 20 آذر ماه

شرایط شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

27 دی 1400

6 نکته برای ارسال بسته با پیک موتوری اسنپ باکس

این روزها پیک موتوری آنلاین به خاطر سرعت بالا و امنیت به ساده ترین و کارآمدترین روش ارسال بسته تبدیل شده است. شهروندان شهرهای شلوغ در سراسر جهان همواره با معضل ترافیک و آلودگی هوا روبه رو هستند و با راهکارهای هوشمند در زمینه حمل ونقل در سال های اخیر توانسته...

8 آذر 1400

افشای راز رضا عطاران به وسیله مرجانه گلچین !

خبرنگاران: بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اعتقاد دارد که اگر می خواهند میانِ بازیگران سینمایی و تلویزیونی خط کشی نمایند با افتخار می گویم بازیگر تلویزیونم. چرا که در این شرایط بحرانی سریال می سازد و تماشاگرانِ زیادی هم دارد.

2 آذر 1400

دوره معرفی فناوری سمپاش های نرخ متغیر برگزار گردید

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم، ماشین های صنایع غذایی و مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه شهرکرد جلسه شناخت و معرفی آخرین فناوری سمپاش های نرخ متغیر را برگزار کرد.

10 آبان 1400

خودروسازان در موقعیت مسلط هستند، ولی انصاف هم داشته باشند

رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه پیش فروش خودرو زمانی به نفع مصرف کننده است که امتیازی به او بدهد، گفت: درست است خودروسازان در موقعیت مسلط قرار دارند اما انصاف هم داشته باشند.

24 شهریور 1400

امارات برای حمله به نیرو های وابسته به ریاض در یمن، 5 هزار مزدور اجیر کرد

منابع مطلع خبر دادند که امارات میخواهد با جذب پنج هزار نیرو از استان های جنوبی یمن، مقدمات شروع یک عملیات غافلگیر کننده علیه گروه های الاصلاح در جنوب تعز را فراهم کند.

20 شهریور 1400

لحظه به لحظه با روز هفتم پارالمپیک 2020 توکیو، جوانمردی و متقیان با رکوردشکنی به مدال طلا رسیدند، بیابانی در کامپوند نقره ای شد

هفتمین روز از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو با قهرمانی ساره جوانمردی در تیراندازی و هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه و کسب مدال نقره به وسیله رمضان بیابانی در تیراندازی با کمان پیگیری شد.

10 شهریور 1400

عاملان قتل هشام الهاشمی دستگیر شدند

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق روز جمعه از دستگیری قاتلان هشام الهاشمی نویسنده و تحلیلگر سیاسی و امنیتی عراق خبر داد.

22 مرداد 1400

اتهام سنگین فساد به سازمان سنجش

روز گذشته مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از سازمان سنجش و آموزش کشور را تصویب کرد. تهیه کنندگان طرح، این سازمان را متهم به عدم شفافیت و فساد کردند. سازمان سنجش به طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای از این سازمان واکنش نشان داد.

5 مرداد 1400

محاکمه قاتل مأمور پلیس پس از 16 سال

مرد سابقه دار که متهم است با شلیک گلوله، مامور پلیس را به قتل رسانده، پس از 16سال پای میز محاکمه نهاده شد. متهم مدعی است ناخواسته مرتکب قتل مامور پلیس شده است.

19 تیر 1400

تجمع رانندگان خودرو سرویس مقابل شورای شهر تهران

خبرنگاران : حدود 150 راننده شرکت خودرو سرویس مقابل ساختمان مرکزی شهرداری و شورای شهر تهران تجمع کردند .

3 تیر 1400

تیراندازی مردان مسلح در ایالت رودآیلند آمریکا ، 9 تن زخمی شدند

نیروهای پلیس آمریکا در واکنش به یک حادثه تیراندازی در مرکز ایالت رودآیلند به سرعت به محل اعزام شدند.

20 خرداد 1400

زندان سارک؛ کوچک ترین زندان جهان در جزیره انگلیسی، عکس

آیا زندان سارک کوچک ترین زندان در جهان است؟ سارک یکی از جزایر دریای مانش است که به خاطر مناظر دیدنی آن معروف است. در حقیقت زندان سارک فوق العاده کوچک است و به عنوان کوچک ترین زندان جهان شناخته شده است.

18 اردیبهشت 1400
تعداد: (57)