موبایل، تبلت و گجت ها

اپلیکیشن ویدزی، رؤیای بچه ها، اطمینان خاطر والدین

بچه ها امروزی نمی توانند جهان را بدون گوشی های هوشمند تصور نمایند. آنها در عصری بزرگ می شوند که فاصله آنها تا انواع تفریح و اطلاعات تنها یک سرانگشت است؛ بنابراین جای تعجب نیست که آنها هر روز، زمان قابل توجهی را صرف این فناوری ها نمایند.

18 اردیبهشت 1401

با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید

جزیره بالی، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اندونزی، علاوه بر سواحل بی نظیر، دنیای منحصربه فرد زیر آب و شالیزارهای پلکانی برنج، خانه بعضی از برترین موزه های هنر مدرن در کشور است که با بازدید از آن ها، با فرهنگ و هنر این منطقه بیشتر آشنا خواهید شد.

6 اردیبهشت 1401

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ در جزیره زیبای کیش برگزار گشت

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ با اسپانسرینگ صنایع خودروسازی پارسیان موتور (نماینده فروش و خدمات پس از فروش فیات در ایران) و با هدف ترویج فرهنگ سفر و گردشگری، 18 تا 22 دی ماه 1400 در جزیره زیبای کیش برگزار گردید.

29 فروردین 1401

رستوران های طنجه از کافه هافا تا ال موراکو؛ مراکش

طنجه، یکی از شهرهای مهم مراکش، دارای تاریخی غنی، و طبیعتی بی نظیر است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. در این مقاله با رستوران های این شهر زیبا آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

24 فروردین 1401

عرضه گوشی های میان رده نوکیا G21

شرکت نوکیا یک گوشی میان رده که مجهز به دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی است را در بازار هند عرضه می نماید.

22 فروردین 1401

اولین گوشی تاشو ریلمی با دوربین زیر نمایشگر

پس از انتشار شایعات فراوان پایان امروز (چهارشنبه)، یکی از مدیران ارشد شرکت چینی ریلمی Realme طی پستی رسمی تأیید کرد که این شرکت به احتمال زیاد اولین گوشی هوشمند تاشو خود را که به دوربین زیر نمایشگر مجهز است، در سال 2022 روانه بازار می نماید.

11 اسفند 1400

تیک، تو شرکت بازی سازی موبایل زینگا را با رقم 12، 7 میلیارد دلار می خرد

تیک-تو (Take-Two) رسما خبر از خرید شرکت بازی سازی زینگا (Zynga) با رقم سرسام آور 12/7 میلیارد دلار داده است؛ معامله ای که با فاصله بزرگترین خرید تاریخ صنعت بازی نام می گیرد. پیوستن شرکت زینگا به تیک-تو به عنوان یکی از بزرگترین غول های صنعت بازی که مشخصا در زمینه...

7 اسفند 1400

کتانی با صفحه نمایش سه بعدی به بازار عرضه شد

eBay نمایشگر کتانی سه بعدی تعاملی را برای رقابت با StockX راه اندازی کرد.

21 بهمن 1400

خودخواهی و خودمداری نتیجه خانه نشینی و ارتباط نگرفتن با هم نسلان است

تهران (پانا) - یک جامعه شناس با تاکید بر معایب آموزش به وسیله فضای مجازی، گفت: اگر مدارس بازگشایی نشوند، افرادی که در سن رشد و یادگیری بودند، در آینده فردگرا و دچار مشکل خواهند شد و یک شخصیت بیمار به جامعه تحویل داده می گردد.

4 بهمن 1400

مردی که از تراشه NFC کاشته شده در دستش به جای بلیط پرواز استفاده کرد

NFC یا Near Field Communication به معنای فناوری ارتباط دامنه کوتاه است. شاید واضح ترین مثال استفاده از این فناوری، بلیط های الکترونیکی مترو باشد که روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. در این فناوری، گیرنده و فرستنده باید در فاصله کمی (حدود چهار سانتیمتر) از هم قرار...

2 بهمن 1400

هواوی برای دور زدن تحریم های آمریکا طرحی تازه دارد

تقریبا دو سال از شروع تحریم هواوی می گذرد و طی این مدت، هواوی با فشارهای گسترده ای روبه رو شده است. به علت همین فشارها، این شرکت چینی دیگر مانند گذشته نمی تواند تعداد زیادی گوشی و تبلت فراوری کند. سال گذشته هواوی به ناچار آنر را به یک کنسرسیوم واگذاری کرد...

9 دی 1400

رندرهای تازه گلکسی تب S8 اولترا به وجود ناچ مشابه نمایشگر مک بوک پروهای تازه اشاره دارند

سامسونگ در اوت سال 2020 از سری پرچم دار گلکسی تب S7 رونمایی کرد و اکنون پس از گذشت بیش از یک سال، این شرکت به دلیل بحران جهانی کمبود چیپ هنوز نتوانسته جانشین این تبلت ها را رونمایی کند. طبق شنید ه ها، گلکسی تب S8 قرار است در سه نسخه رونمایی شود: گلکسی تب S8 با...

24 آبان 1400

تبلت های تازه سامسونگ با تراشه ای قدرتمند

محصولات نو سامسونگ همواره جزو اهداف افشاکنندهای دنیای فناوری بوده اند و هر زمان که محصول نوی از این غول فناوری در آستانه معرفی قرار گیرد، شایعات مختلفی درباره آن شروع به چرخیدن در فضای مجازی می کند. یکی از این محصولات سری آینده تبلت های سامسونگ یعنی...

1 شهریور 1400

اطلاعیه سمپاد درباره آزمون های مدارس تیزهوشان، فردا و پس فردا آزمون ها برگزار می گردد

آزمون های ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس استعداد های درخشان سال تحصیلی 1401-1400، در روز های پنجشنبه 20 خرداد و آدینه 21 خرداد 1400 برگزار می گردد و بر همین اساس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان، اطلاعیه ای را صادر نموده است.

10 تیر 1400

حرف ها و اشک های مادر مهدی قایدی پس از گل پسرش در تیم ملی

مادر مهاجم جوان تیم ملی گفت: از روزی که پسرم به اردوی تیم ملی رفته هنوز نتوانسته ام با او صحبت کنم و به شدت دلتنگش هستم.

9 تیر 1400

تجمع رانندگان خودرو سرویس مقابل شورای شهر تهران

خبرنگاران : حدود 150 راننده شرکت خودرو سرویس مقابل ساختمان مرکزی شهرداری و شورای شهر تهران تجمع کردند .

3 تیر 1400

سیر ارتباطات در دنیا؛ از تلگراف تا 5G

ارتباطات برای مدت های زیادی شکل متنی و پس از آن صوتی داشت، اما پیشرفت سریع فناوری برقراری ارتباط میان افراد را به سمت تماس های تصویری کشانده و امروزه کمتر کسی است که فناوری 5G به گوشش نخورده و از ابزارهای ارتباطی با جدیدترین تکنولوژی استفاده نکرده باشد.

31 خرداد 1400

گزارش کنندگان مزارع غیر مجاز رمز ارز پاداش دریافت کردند

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به افزایش دما و اجرای زودهنگام برنامه مدیریت مصرف از استخراج رمزارز و تاثیرشان بر میزان مصرف برق اطلاع داد.

25 خرداد 1400

گجت هوشمند چیست؟ انواع گجت های هوشمند

رپرتاژآگهی - تکنولوژی و فناوری نوین با سرعتی انکارناپذیر رو به پیشرفت و تولید لوازم الکتریکی پیشروی می کند. واژه گجت هوشمند یا در معادل فارسی اش ابزارک، به ابزار و لوازم تازه اختراع شده ای اطلاق می شود که با اعمال فناوری های نوین در ساختارشان به تولید...

29 اردیبهشت 1400

اطلاعاتی جدید از دوربین های گوشی گلکسی A52 منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین های گوشی گلکسی A52 منتشر شد

چندین هفته پیش، اطلاعاتی از گوشی های گلکسی A52 منتشر شد، این اطلاعات نشان می داد که گوشی جدید سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G منتشر می شود.

21 فروردین 1400
تعداد: (62)