جزئیات پرواز فوق العاده تهران-رم

به گزارش وبلاگ مستر، پرواز فوق العاده تهران-رم دو هفته دیگر از مبداء فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می گردد و مردم برای سفر به ایتالیا و بازگشت به کشور می توانند بلیت آن را از سایت یا دفتر فروش تلفنی ایران ایر تهیه نمایند.

جزئیات پرواز فوق العاده تهران-رم

به گزارش ایسنا، روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اظهار داشت: در پی شیوع کرونا و تقاضای هموطنان برای مراجعت به کشور و با توجه به صدور مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ایتالیا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در روز پنجم آبان ماه (26 اکتبر) یک پرواز فوق العاده به مقصد فرودگاه رم انجام می دهد.

این پرواز فوق العاده در ساعت 7:20 با شماره پرواز 739 فرودگاه امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت 10 به وقت محلی وارد فرودگاه رم می گردد.

پرواز بازگشت در همان روز با شماره پرواز 738 در ساعت 11:30 به وقت محلی از فرودگاه رم پرواز و در ساعت 19 در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می نشیند.

مردم برای خرید بلیت پروازهای هما می توانند به سایت https://booking.iranair.com مراجعه یا با شماره تلفن 46621888 دفتر فروش تلفنی هما تماس بگیرند. انجام این سفر منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی دیگر پروازهای خارجی و داشتن ویزای تحصیلی، کاری یا تابعیت این کشور است.

منبع: فرارو

به "جزئیات پرواز فوق العاده تهران-رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پرواز فوق العاده تهران-رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید