معرفی مودم نزتک 99B: مودم 4G جیبی با قابلیت پاوربانکی 6 هزار میلی آمپرساعتی

به گزارش وبلاگ مستر، شرکت هایپرسل مودم 4G جدیدی از سری Naztech را روانه بازار کرده است.

معرفی مودم نزتک 99B: مودم 4G جیبی با قابلیت پاوربانکی 6 هزار میلی آمپرساعتی

قبلا دو مودم پاوربانک نزتک 77C و نزتک 99C از این شرکت و برند را در بازار ایران دیده بودیم که اتفاقا هر دو مودم هم عملکرد خوبی داشتند و هم پرفروش شدند.

حالا مدتی است که مودم نزتک 99B در ویترین فروشگاه ها نشسته است. این مودم در ادامه دو مودم قبلی این شرکت است و یک دستگاه چندکاره نشان می دهد.

نزتک 99 بی یک مودم 4G LTE با سرعت دانلود 150 مگابیت و سرعت آپلود 70 مگابیت بر ثانیه است. از شبکه های 4G LTE پشتیبانی می کند و دارای یک اسلات سیم کارت موبایل است.

از همه اپراتورهای ایران نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید هر سیم کارتی روی آن انداخته و از اینترنت استفاده کنید.

اما نزتک 99 بی فقط یک مودم 4G قابل حمل نیست؛ بلکه با باتری 6 هزار میلی آمپرساعتی که دارد می تواند در نقش یک پاوربانک همراه هم نیز ظاهر شود و از طریق درگاه USB دیگر دستگاه ها از جمله گوشی موبایل را شارژ کند.

روی نزتک 99C یک باتری 5200 میلی آمپرساعتی نشسته بود و اینک شاهدیم در نزتک 99B یک باتری بزرگ تر قرار داده شده است. در واقع، مدل جدید از درگاه ها کاسته و به حجم باتری افزوده است.

به گفته خود شرکت سازنده این محصول، با باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی می تواند 10 ساعت به شبکه موبایل 4G وصل باشد و مدت زمان آماده باش آن بین 12 تا 14 ساعت است. به همین دلیل دیگری خبری از درگاه شبکه اترنت LAN نیست و شاهد یک درگاه Micro USB و یک درگاه USB هستیم.

اما هنوز اسلات کارت حافظه میکرو اس دی روی این دستگاه حفظ شده است و از طرف دیگری شاهد کلیدهای پاور، ریست و WPS هستیم. صفحه نمایش رنگی این دستگاه هم هنوز در مدل جدید حفظ شده است.

روتر بی سیم و تقویت کننده وای فای

نزتک 99B علاوه بر مودم جیبی و پاوربانک، قابلیت های روتری و تقویت کننده وای فای هم دارد. از وای فای تک بانده برخوردار است و حداکثر 10 نفر یا دستگاه به طور همزمان می توانند به آن وصل شوند.

از پردازنده مرکزی ساخت شرکت مدیاتک برخوردار است و قابلیت ارسال و دریافت SMS به همراه تنظیمات شبکه وای فای را دارد.

وزن این مودم هم نسبتا خوب است. 148 گرم برای یک مودم پاوربانک با اندازه 98 در 59 در 23.5 میلی متر بسیار خوب است و این دستگاه را به یک محصول کاملا مناسب سفر و گردشگری و همیشه قابل حمل تبدیل می کند.

ظاهرا قیمت مودم نزتک 99B در بازار ایران حدود 1.6 میلیون تومان است.

این مودم امروز به دست ما رسیده و به زودی بررسی کامل آن به همراه تست های سرعت و باتری را منتشر می کنیم.

منبع: شبکه چی

به "معرفی مودم نزتک 99B: مودم 4G جیبی با قابلیت پاوربانکی 6 هزار میلی آمپرساعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مودم نزتک 99B: مودم 4G جیبی با قابلیت پاوربانکی 6 هزار میلی آمپرساعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید