SSD مک بوک ایر جدید 2 برابر سریع تر از مدل قبلی است

به گزارش وبلاگ مستر، انتشار بنچمارک اولیه مک بوک ایر جدید با چیپست M1 نشان می دهد که سرعت حافظه SSD آن در مقایسه با مدل سال قبل 2 برابر افزایش یافته است.

SSD مک بوک ایر جدید 2 برابر سریع تر از مدل قبلی است

به گزارش وبلاگ مستر به نقل از دیجیاتو، اپل ارسال مک بوک های مبتنی بر چیپست M1 را آغاز نموده و بنچمارک های این لپ تاپ ها کم کم از راه می رسند. یکی از کاربران بنچمارک مک بوک ایر جدید خود با 256 گیگابایت حافظه SSD را منتشر نموده است.

این بنچمارک تأیید می نماید که حافظه SSD مک بوک ایر جدید تقریباً 2 برابر سریع تر از SSD مک بوک ایر قبلی است و سرعت نوشتن و خواندن به ترتیب 2190 و 2676 مگابایت بر ثانیه را ارائه می نماید.

اپل در مراسم رونمایی از مک های جدید که حدودا یک هفته قبل برگزار گردید، افزایش سرعت حافظه مک های جدید را تأیید کرد و علت آن را کنترل کننده حافظه چیپ M1 و همچنین فناوری فلش جدید دانست. اپل در مراسم رونمایی گفت:

کنترل کننده حافظه چیپ M1 و جدیدترین فناوری فلش، تا 2 برابر سرعت SDD را افزایش داده اند، بنابراین تماشای تصاویر باکیفیت و باز کردن فایل های حجیم سریع تر از همواره شده است.

اواخر تیر ماه سال قبل گزارشی منتشر شد که نشان می داد سرعت حافظه SSD مک بوک ایر 2019 مجهز به پردازنده اینتل کمتر از مدل 2018 است. حافظه SSD این مدل سرعت خواندن 1319 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 1007 مگابایت بر ثانیه ارائه می نماید. برای مقایسه، سرعت خواندن و نوشتن حافظه SSD مک بوک ایر 2018 با ظرفیت مشابه به ترتیب 2 و حدود 0.9 گیگابایت بر ثانیه است. اما حالا به لطف چیپست M1 و فناوری فلش جدید، سرعت SSD مک بوک ایر جدید نسبت به مدل قبلی به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا نموده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "SSD مک بوک ایر جدید 2 برابر سریع تر از مدل قبلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "SSD مک بوک ایر جدید 2 برابر سریع تر از مدل قبلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید