اپلیکیشن ویدزی، رؤیای بچه ها، اطمینان خاطر والدین

به گزارش وبلاگ مستر، بچه ها امروزی نمی توانند جهان را بدون گوشی های هوشمند تصور نمایند. آنها در عصری بزرگ می شوند که فاصله آنها تا انواع تفریح و اطلاعات تنها یک سرانگشت است؛ بنابراین جای تعجب نیست که آنها هر روز، زمان قابل توجهی را صرف این فناوری ها نمایند.

اپلیکیشن ویدزی، رؤیای بچه ها، اطمینان خاطر والدین

چه دوست داشته باشیم و چه نه، دنیای تفریح های بچه ها نیز مانند هر چیز دیگر در حال تغییر است. در این میان بعضی والدین با این دغدغه مهم روبه رو هستند که آیا این تفریح های مجازی مناسب بچه ها است یا خیر؟ بعضی پاسخ را در حذف صورت مسئله می بینند و بچه ها را از گوشی های هوشمند، بازی های آنلاین، انیمیشن و کارتون منع می نمایند؛ اما این خلاف جهت آب شنا کردن، نه تنها به نفع بچه ها نیست که موجب ایجاد تعارض بین والدین و بچه ها نیز می گردد. با این حال، وجود محتوای نامناسب برای بچه ها در فضای آنلاین نیز واقعیت غیر قابل انکار دیگری است که به نگرانی والدین دامن می زند.

این نگرانی های پیچیده با یک محصول ساده به راحتی برطرف می گردد. محصولی که محتوای مناسب به بچه ها ارائه داده و قابلیت نظارت والدین را نیز داشته باشد. این امر برای اولین بار در ایران و با ارائه پلتفرم شهر هوشمند کیدزی محقق شده است. پلتفرمی است که اپلیکیشن و برنامه های مختص بچه ها را فراوری می نماید.

این پلتفرم پیش از این در اولین قدم، اپلیکیشن همبازی را به بازار کودک عرضه کرد. اپلیکیشنی با صدها بازی متنوع که همگی مناسب سن بچه ها بوده و به وسیله روان شناسان کودک آنالیز شده اند. در اولین سال ارائه خود با استقبال خوب بچه ها روبه رو شده و بیش از ده هزار نصب فعال داشته است.

این شهر هوشمند به تازگی و با شروع سال نو از اپلیکیشن ویدزی رونمایی نموده است. اپلیکیشنی که به صورت اختصاصی برای خردسالان تهیه شده است و انواع انیمیشن های مجذوب کننده و به روز را با برترین کیفیت به بچه ها ارائه می نماید.

تمامی انیمیشن های عرضه شده در ویدزی، به وسیله روان شناسان کودک مورد آنالیز قرار گرفته و کاملاً مناسب بچه ها اند. مزیت مهم دیگر اپلیکیشن ویدزی، خالی بودن آن از هرگونه محتوای تبلیغاتی است که آن را از نسخه های مشابه خارجی کاملاً متمایز می نماید. این ویژگی علاوه بر ایجاد رضایت کاربر باعث اطمینان خاطر والدین نیز می گردد.

اپلیکیشن ویدزی به صورت اختصاصی برای بچه ها فراوری شده و به همین دلیل طراحی آن به گونه ای است که کاربران خردسال به راحتی و بدون احتیاج به والدین بتوانند از آن استفاده نمایند. فضای گرافیکی و رنگ های به کاررفته در این اپلیکیشن نیز بسیار مجذوب کننده و مناسب بچه ها است.

با امکانات گسترده و طراحی منحصربه فردش احتیاج بچه ها و دغدغه والدین را به برترین شکل برطرف نموده است. این برنامه دارای خرید درون برنامه ای است و به مناسبت شروع سال نو و رونمایی از آن به مدت یک ماه اشتراک رایگان به کاربران هدیه می نماید.

منبع: شبکه چی

به "اپلیکیشن ویدزی، رؤیای بچه ها، اطمینان خاطر والدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن ویدزی، رؤیای بچه ها، اطمینان خاطر والدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید