نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن ویدزی، رؤیای بچه ها، اطمینان خاطر والدین

بچه ها امروزی نمی توانند جهان را بدون گوشی های هوشمند تصور نمایند. آنها در عصری بزرگ می شوند که فاصله آنها تا انواع تفریح و اطلاعات تنها یک سرانگشت است؛ بنابراین جای تعجب نیست که آنها هر روز، زمان قابل توجهی را صرف این فناوری ها نمایند.

18 اردیبهشت 1401

تیک، تو شرکت بازی سازی موبایل زینگا را با رقم 12، 7 میلیارد دلار می خرد

تیک-تو (Take-Two) رسما خبر از خرید شرکت بازی سازی زینگا (Zynga) با رقم سرسام آور 12/7 میلیارد دلار داده است؛ معامله ای که با فاصله بزرگترین خرید تاریخ صنعت بازی نام می گیرد. پیوستن شرکت زینگا به تیک-تو به عنوان یکی از بزرگترین غول های صنعت بازی که مشخصا در زمینه...

7 اسفند 1400

کتانی با صفحه نمایش سه بعدی به بازار عرضه شد

eBay نمایشگر کتانی سه بعدی تعاملی را برای رقابت با StockX راه اندازی کرد.

21 بهمن 1400

مردی که از تراشه NFC کاشته شده در دستش به جای بلیط پرواز استفاده کرد

NFC یا Near Field Communication به معنای فناوری ارتباط دامنه کوتاه است. شاید واضح ترین مثال استفاده از این فناوری، بلیط های الکترونیکی مترو باشد که روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. در این فناوری، گیرنده و فرستنده باید در فاصله کمی (حدود چهار سانتیمتر) از هم قرار...

2 بهمن 1400

6 نکته برای ارسال بسته با پیک موتوری اسنپ باکس

این روزها پیک موتوری آنلاین به خاطر سرعت بالا و امنیت به ساده ترین و کارآمدترین روش ارسال بسته تبدیل شده است. شهروندان شهرهای شلوغ در سراسر جهان همواره با معضل ترافیک و آلودگی هوا روبه رو هستند و با راهکارهای هوشمند در زمینه حمل ونقل در سال های اخیر توانسته...

8 آذر 1400

سیر ارتباطات در دنیا؛ از تلگراف تا 5G

ارتباطات برای مدت های زیادی شکل متنی و پس از آن صوتی داشت، اما پیشرفت سریع فناوری برقراری ارتباط میان افراد را به سمت تماس های تصویری کشانده و امروزه کمتر کسی است که فناوری 5G به گوشش نخورده و از ابزارهای ارتباطی با جدیدترین تکنولوژی استفاده نکرده باشد.

31 خرداد 1400

دعای صباح امیرالمومنین (متن و فایل صوتی با صدای فرهمند)

دعای صباح از جمله دعاهای پرفضیلتی است که امام علی (ع) آن را ذکر نموده اند. دعای صباح را بعد از نماز صبح یا بعد از نافله نماز صبح می خوانند. متن این دعا به همراه فایل صوتی فرهمند و اپلیکشن آن برای شما آماده شده است.

10 بهمن 1399

اندروید یا iOS؛ کدام یک سیستم عامل امنتری است؟

به طور حتم یکی از پارامتر های مهم در زمان تصمیم گیری برای خرید گوشی موبایل جدید میزان امنیت تلفن همراه است. با توجه به این موضوع، ویژگی های مهمی از لحاظ امنیتی در زمان خرید تلفن همراه جدید وجود دارند که بر روی تصمیم شما برای انتخاب آیفون یا گوشی اندرویدی...

1 بهمن 1399

قیمت انواع گوشی موبایل، امروز 10 آذر 99

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 10 آذر را مشاهده می کنید.

11 دی 1399

اتمام موجودی گوشی تاشوی Huawei Mate Xs در چند ثانیه!

در تاریخ پنجم ماه مارس، گوشی هوشمند تاشوی Huawei Mate Xs به طور رسمی برای اولین مرحله فروش در چین آماده شد. فروش این محصول از ساعت 10:08 به وقت چین شروع شد و نکته قابل توجه اینکه موجودی آن تنها چند ثانیه بعد به سرانجام رسید. بسیاری از کاربران که منتظر خرید این محصول...

8 دی 1399

جایگزین پیامک با قابلیت رمزگذاری سرتاسری توسط گوگل عرضه شد

گوگل سامانه پیغام رسانی RCS را که جایگزینی برای پیغامک (SMS) به شمار می رود، به صورت سراسری و به وسیله اپلیکیشن پیغام ها (Messages) دردسترس قرار داد.

1 دی 1399

تکرار تراژدی مظلومیت لرستان؛ خیبر مثل گهر خارج استان

خبرنگاران/لرستان به دنبال خرید امتیاز یک تیم دسته اولی، مسئولان تیم خیبر با اصحاب رسانه نشست همفکری و خبری برگزار کردند.

26 آذر 1399

هواوی با هدف شفاف سازی امکان بازرسی از تجهیزات شبکه 5G خود را فراهم کرد

داستان اتهامات امنیتی هواوی که از سوی دولت ترامپ به این شرکت چینی نسبت داده می گردد و تحریم هایی که پس از آن دامن گیر این شرکت شده است، موضوع تازه ای نیست و بیش از یک سال است که هر روزه درباره آن خبرهایی را می شنویم.

14 آبان 1399

18 چالش سامانه جدید صدور کارت بازرگانی

خبرنگاران : دبیر کل اتاق ایران طی نامه ای به رئیس سازمان توسعه تجارت ایران این سازمان، ضمن بر شمردن ایرادات سامانه جدید صدور کارت بازرگانی، پیشنهادات اتاق ایران برای رفع این مسائل را بیان نمود.

7 آبان 1399

جدال اپل و فورتنایت جدی تر شد

با شیوع کرونا صنعت گیم در جهان وارد فاز تازه ای شد چراکه بسیاری از افرادی که مجبور به قرنطینه خانگی بودند به بازی های آنلاین، ویدیویی،موبایلی و.. روی آوردند و حتی بسیاری معتقدند برخلاف بسیاری از صنایع دیگر، کرونا فصل تازه ای برای صنعت گیم گشوده است. اما...

21 مهر 1399

حرکت به سمت 5G با نبود تقاضا دچار چالش می شود

کارشناسان حوزه فناوری بزرگترین چالش اینترنت اشیا و 5G در ایران را نبود تقاضا و بازار دانستند و از سیاست گذاران و تصمیم گیران این حوزه خواستند برای استفاده از فواید این فناوری و توسعه کاربردهای آن برنامه ریزی کنند.

25 شهریور 1399

نخستین ماسک شفاف جهان با استاندارد N99

یکی از مشکلاتی که با ماسک ها داریم این است که بخش بزرگی از صورت ما را می پوشانند و بنابراین حالت صورت خودمان و دیگران را نمی توانیم ببینیم و این یعنی نوعی کوری احساسات!

15 شهریور 1399

زمین تمرین پرسپولیس تغییر خواهد کرد

زمین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر مسائل ورزشگاه کاظمی تغییر خواهد کرد.

21 مرداد 1399

روبات ها همدم انسان ها در قرنطینه می شوند ، بحران کرونا و فرصت خودنمایی آدم آهنی ها

یکی از عوارض ماندن درخانه برای کاهش گسترش ویروس کرونا، تنهایی است. متخصصان روباتیک یک پیشنهاد برای حل این مشکل دارند و آن روبات همدم است.

17 خرداد 1399

چالش های کسب و کار در فضای آنلاین

بنیانگذار یک استارتاپ غذایی توضیحاتی را درباره چالش های کسب و کار در فضای آنلاین ارائه کرد.

20 اردیبهشت 1399
تعداد: (24)