سلامتی و پزشکی

علائم کمبود کلسیم

تهران (پانا) - کمبود کلسیم می تواند علائم مختلفی به همراه داشته باشد.

27 اردیبهشت 1401

لیست آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 اعلام شد

معاونت بهداشت وزارت بهداشت جدیدترین لیست آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 را گفت.

26 اردیبهشت 1401

فوت 800 راننده تاکسی از ابتدای شیوع کرونا، توقف صدور ایساکوکارت برای رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، گفت: درحال حاضر کمتر از 4 درصد رانندگان ناوگان تاکسیرانی واکسن نزده اند که ادامه فعالیت آن ها منوط به تزریق واکسن خواهد بود.

21 اردیبهشت 1401

تبلیغ میلیاردی زن قائدی برای تبلیغ بلک فرایدی

خبرنگاران:انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برای ستاره فراهم کرده او را راضی نکرده چرا که خانم بلاگر پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است.

21 اردیبهشت 1401

طرز تهیه کالجوش و انواع آن در شهرهای ایران

در مجموعه غذاهای محلی ایران، با طرز تهیه غذاهای لذیذ به شهرهای مختلف کشورمان، ایران سفر می کنیم. امروز می خواهیم شما را با انواع کالجوش یا کله جوش در ایران آشنا کنیم.

20 اردیبهشت 1401

آرتروز بیماری فراگیر، راهکارهای کاهش آسیب و درمان چیست؟

خبرنگاران - گروه استان ها، مهتاب خیری: این روزها آرتروز یا استئوآرتریت یکی از علل شایع مراجعه افراد به متخصصان ارتوپدی و کلینیک های فیزیوتراپی است. آرتروز یا بیماری دژنراتیو مفصل می تواند بر روی تمامی مفاصل بخصوص مفاصل زانو، ران، مهره ها و انگشتان اثر...

16 اردیبهشت 1401

اوج گرفتن مجدد کرونا در لرستان با چهار فوتی

خبرنگاران/لرستان معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شبانه روز گذشته چهار نفر در استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

14 اردیبهشت 1401

هشدار پزشکان به مردان چاق

براساس مطالعات تازه، استخوان های مردانی که سطوح بالاتری از چربی در بدن دارند، تراکم کمتری داشته و احتمال شکستن آن ها نسبت به مردانی که سطوح معمول چربی دارند، بیشتر است.

12 اردیبهشت 1401

چرا با تور سفر کنیم؟

چرا تورها گزینه خوبی برای مسافران هستند؟برخی افراد سفرهای انفرادی را ترجیح می دهند و برخی دیگر سفر با تور را انتخاب می نمایند. در این مطلب قصد داریم مزایای سفر رفتن با تور را از زبان یک مسافر حرفه ای بشنویم، با خبرنگاران همراه باشید.

10 اردیبهشت 1401

روش هایی برای مجذوب کننده تر کردن سفر جاده ای

سفر جاده ای در کنار تمام مزیت هایی که دارد، گاهی خسته کننده می شود. با کمک این روش های ساده، سفر جاده ای را مجذوب کننده تر کنید.

7 اردیبهشت 1401

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ در جزیره زیبای کیش برگزار گشت

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ با اسپانسرینگ صنایع خودروسازی پارسیان موتور (نماینده فروش و خدمات پس از فروش فیات در ایران) و با هدف ترویج فرهنگ سفر و گردشگری، 18 تا 22 دی ماه 1400 در جزیره زیبای کیش برگزار گردید.

29 فروردین 1401

پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا در راه است

کتاب مجموعه مقالات پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا به زودی منتشر می شود.

10 اسفند 1400

هشدار درباره همه گیری آنفلوآنزا

متخصصان عفونی نسبت به پاندمی آنفلوآنزا هشدار می دهند. این در حالی است که اکنون دنیا درگیر سویه اومیکرون کروناست و هر روز رکورد نوی در این باره ثبت می گردد؛ به طوری که بر اساس اعلام سازمان دنیای بهداشت در هفت روز، حدود 9میلیون و 520هزار مبتلای نو به این...

23 بهمن 1400

پاستوکووک به بار نشست، اعتماد مردم مزد زحمات پاستوری ها

خبر گزاری خبرنگاران-رییس بخش فرمولاسیون فرآورده های نوترکیب انستیتو پاستور ایران گفت: پس از ماه ها کوشش واکسن پاستوکووک به بار نشست و اعتماد و استقبال مردم از این واکسن، مزد زحمات و مرارت های ما بود که خستگی چندین ماهه را از تن دست اندرکاران فراوری این...

16 بهمن 1400

خودخواهی و خودمداری نتیجه خانه نشینی و ارتباط نگرفتن با هم نسلان است

تهران (پانا) - یک جامعه شناس با تاکید بر معایب آموزش به وسیله فضای مجازی، گفت: اگر مدارس بازگشایی نشوند، افرادی که در سن رشد و یادگیری بودند، در آینده فردگرا و دچار مشکل خواهند شد و یک شخصیت بیمار به جامعه تحویل داده می گردد.

4 بهمن 1400

2 ستاره استقلال ملاقات با پرسپولیس را از دست دادند

خبرنگاران: استقلال و پرسپولیس امروز شنبه در استادیوم آزادی و در چارچوب هفته هشتم به مصاف یکدیگر می فرایند تا تکلیف دربی رفت در فصل بیست و یکم فوتبال ایران تعیین گردد.

29 دی 1400

اجرای آزمایشی برنامه های درسی پساکرونا در سال آینده

تهران (پانا) - رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت برنامه های درسی دوران پساکرونا در سال تحصیلی آینده به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

28 دی 1400

چرا سبوس گران شد؟

به گزارش خبرنگاران، خشکسالی دغدغه تازه ای را برای دامداران ایجاد کرده است. علاوه بر خشکسالی، تحریم ها هم برای دامداران مساله ساز شده و اجازه نمی دهد این فعالان در تولید دام مصون بمانند.

27 دی 1400

واکسن، کلمه سال دیکشنری وبستر در سال 2021

به گزارش خبرنگاران به نقل از ان بی سی، بنا بر سنت هر ساله، فرهنگ لغات مختلف از جمله آکسفورد، کمبریج، کالینز یک کلمه را بعنوان مهم ترین کلمه سال انتخاب می نمایند. فرهنگ لغات میریام وبستر در سال 2021 واژه واکسن را به عنوان لغت سال خود انتخاب کرد. مسئولان سایت...

20 دی 1400

سرآسیایی: سپاهان از لحاظ فنی سطح بسیار بالایی دارد، بازی فردا یک جنگ تمام عیار در تمامی خطوط است

گروه استان ها- مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: با تیمی بازی داریم که از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی است.

18 دی 1400
تعداد: (207)