کتاب

زمان اعلام نتایج اولین جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی از اعلام نتایج اولین جشنواره کشوری تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی در 5 دی ماه اطلاع داد.

20 فروردین 1401

پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا در راه است

کتاب مجموعه مقالات پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا به زودی منتشر می شود.

10 اسفند 1400

اجرای آزمایشی برنامه های درسی پساکرونا در سال آینده

تهران (پانا) - رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت برنامه های درسی دوران پساکرونا در سال تحصیلی آینده به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

28 دی 1400

جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی

معروفیت بوسان کره جنوبی به خاطر سواحل زیبا، معابد متعدد و کوه های مرتفعی است که چشم انداز های چشم نوازی را پدید آورده اند. از جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی می توان به جنشواره بین المللی آتش بازی بوسان اشاره نمود و یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بوسان...

22 دی 1400

واکسن، کلمه سال دیکشنری وبستر در سال 2021

به گزارش خبرنگاران به نقل از ان بی سی، بنا بر سنت هر ساله، فرهنگ لغات مختلف از جمله آکسفورد، کمبریج، کالینز یک کلمه را بعنوان مهم ترین کلمه سال انتخاب می نمایند. فرهنگ لغات میریام وبستر در سال 2021 واژه واکسن را به عنوان لغت سال خود انتخاب کرد. مسئولان سایت...

20 دی 1400

چاپ 2 کتاب از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی خوزستان

خبرنگاران/خوزستان کتاب های انسان پیشرفته، پیشران توسعه جوامع و غذا و تغذیه، نکته های کوتاه و کاربردی از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی خوزستان روانه بازار کتاب شد.

15 دی 1400

مصاحبه با رولینگ به بهانه انتشار رمان نوش، عروسک کودکی پسرم الهام بخش رمان نو شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، تعطیلات کریسمس سال جاری کتاب داستانی نو جی .کی.رولینگ نویسنده مشهور انگلیسی و خالق داستان های هری پاتر و مدرسه جادوگری با عنوان خوک کریسمس منتشر خواهد شد. قرار است کتاب نو رولینگ با مخاطب کودک و نوجوان به طور همزمان...

28 آبان 1400

خوش اخلاقی، نیمی از دین

روانشناسی عقیده دارد رفتارهای مثبت و خصوصا حمایت های اجتماعی، برای سلامت بدن مفید است و احتمال تحلیل های جسمی ناشی از بیماری یا افزایش سن را به تأخیر می اندازد.

21 آبان 1400

عملیات غیر ممکن و ابدی!

کسانی که تصمیم می گیرند بدلکار شوند و حرکت هایی انجام دهند که شاید تصورش هم باعث ترس و وحشت بسیاری می شود از همان ابتدا می دانند کاری که می کنند مستقیم با جان شان در ارتباط است.

26 مرداد 1400

اتهام سنگین فساد به سازمان سنجش

روز گذشته مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از سازمان سنجش و آموزش کشور را تصویب کرد. تهیه کنندگان طرح، این سازمان را متهم به عدم شفافیت و فساد کردند. سازمان سنجش به طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای از این سازمان واکنش نشان داد.

5 مرداد 1400

اختلاف شدید بین شاهزاده ویلیام و مگان مرکل

خبرنگاران : پرنس ویلیام، مگان مرکل را به سرقت برادرش هری از او متهم کرده است.

2 مرداد 1400

کتابفروش جهرمی چطور رکورددار فروش بهارانه کتاب شد؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، کتابفروشی کلبه کتاب در جهرم در نخستین روز از اجرای طرح بهارانه کتاب 1400 با فروش حدود 1300 جلد کتاب، پیروز به کسب رتبه نخست فروش در کشور شد و رکوردی ملی را کسب کرد. علیرضا معطریان مدیر این کتابفروشی در گفت وگویی با ما به...

16 تیر 1400

شب های قدر و رحمت رمضان

این روزها که خیابان ها دست تکان می دهند و درختان در هیات بیرق های سبز با صدای دف باد به پایکوبی بر خاسته اند و ترانه مهربانی و رحمت بر سر و روی شهر پاشیده شده است و در ایامی که دور از همه برج ها و باروها، کنگره ها و آهن ها لحظه های شکوهمند پاکی و مهربانی شکل...

7 خرداد 1400

پرهزینهترین سریالهای تلویزیونی تاریخ را بشناسید

تا همین چند سال پیش، استودیوهای سینمایی کلان ترین بودجه های خود را صرف ساخت فیلم های سینمایی می کردند. بنابراین فیلم ها از سریال های تلویزیونی جذاب تر بودند و مردم برای رفتن به سینما بیشتر از نشستن در برابر تلویزیون هیجان نشان می دادند. اما این روزها...

30 دی 1399

خبرنگاران کاسبی دانستن وکالت خلاف شرع است

تهران - خبرنگاران - وکیل دادگستری و پژوهشگر مسائل فقهی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی گفت: کسب و کار تلقی کردن حرفه وکالت، خلاف شرع است و به طور قطع فقهای شورای نگهبان آن را رد می نمایند.

14 دی 1399

با خواص بارهنگ، گیاه معجزه گر آشنا شوید

بارهنگ یا بارتنگ که در کتاب های طب سنتی قدیم از آن به نام لسان الحمل (زبان گوسفند) یاد شده است، گیاهی است علفی، چندساله، بدون ساقه، به ارتفاع 10 تا 70 سانتی متر با برگ های پهن و گسترده و دمبرگ های بلند که دارای خواص چشمگیری است.

26 آذر 1399

تعبیر خواب نجات دادن و نجات یافتن

با تعبیر خواب نجات دادن دیگران، تعبیر خواب نجات یافتن، تعبیر خواب غرق شدن در دریا و نجات یافتن، تعبیر خواب فرو رفتن در آب و نجات یافتن، تعبیر خواب نجات یافتن از سیل همراه ما باشید.

4 آذر 1399

قیمت انواع لپ تاپ، امروز 3 مهر 99

مهم ترین ویژگی که موجب محبوبیت لپ تاپ ها نسبت به رایانه های شخصی شده، ابعاد کوچک و قابل حمل بودن آن ها است، این ویژگی در دنیای امروزی یک مزیت عظیم به شمار می آید و هر شخصی احتیاج دارد تا در هر مکانی به اطلاعات مورد احتیاج خود دسترسی داشته باشد، از این رو...

12 آبان 1399

باید برای بهبود شرایط اقتصاد نشر ریشه ای کار کرد

باشعور گفت:باید برای بهبود شرایط اقتصاد نشر ریشه ای کار انجام داد تا بتوان تغییری در شرایط نشر و رونق کتابخوانی ایجاد کرد.

11 آبان 1399

خبرنگاران ناسور؛ داستان جراحتی بر جان

تهران- خبرنگاران- داستان ناسور نوشته صالح ذکاوتی از درد شخصیت و شخصیت هایی می گوید که زخمی کهنه را بدون مداوا سال ها با خود حمل می نمایند.

30 مهر 1399
تعداد: (33)