سینما

توریستی ترین شهرهای دنیا در سال 2018 را بشناسید!

مسافرت یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین فعالیت ها در اوقات فراغت و برای گذروندن یک تعطیلات لذت بخش به حساب میاد و معمولا شهر های مختلفی در دنیا هستند که نسبت به سایر مقاصد توریست های بیشتری از اون ها دیدن می کنند. طبق آمار هایی که در سال 2018 از اندازه...

18 اردیبهشت 1401

با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید

جزیره بالی، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اندونزی، علاوه بر سواحل بی نظیر، دنیای منحصربه فرد زیر آب و شالیزارهای پلکانی برنج، خانه بعضی از برترین موزه های هنر مدرن در کشور است که با بازدید از آن ها، با فرهنگ و هنر این منطقه بیشتر آشنا خواهید شد.

6 اردیبهشت 1401

7 فیلم ابرقهرمانی برتر سال 2021 از بدترین تا برترین

بعد از سال 2020، دنیای سینما واقعا به بازگشت چند ابرقهرمان احتیاج داشت و خوشبختانه این همان چیزی بود که در سال 2021 محقق شد و ما شاهد انتشار مجموعه ای از فیلم های ابرقهرمانی بودیم که نه تنها توانستند مردم را به سمت سینماها بازگردانند، بلکه توانستند امیدبخش...

19 فروردین 1401

توهین نژادپرستانه ای که هنوز گریبان رایان ایر را رها نکرده است

توهین نژادپرستانه ای که چند روز پیش در یکی از پروازهای رایان ایر رخ داد و پس لرزه های آن هنوز هم این هواپیمایی را می لرزاند، این نکته را به ما گوشزد می کند که مسافران در قبال هم وظیفه دارند.

19 فروردین 1401

جنجال فیلم پایکوبی زنان در شهرداری تهران ! ، تکرار حاشیه ساز

حوادث خبرنگاران: دستیار رسانه ای شهردار تهران با اشاره به اینکه کلیپ پایکوبی گروهی زنان مربوط مراسم متعلق به شهرداری تهران و یا سایر سازمان ها و شرکت های مرتبط نیست، گفت: چنین برنامه هایی به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نیست.

14 اسفند 1400

ازدواج بازیگر مجذوب کننده ترکیه با دختر ایرانی !

براساس آخرین اخبار رابطه عاشقانه و صمیمی میان اوزجان دنیز و سمر دادگر نزدیک به ازدواج شد.

30 بهمن 1400

رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب شد

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی رییس فرهنگسرای نیاوران را منصوب کرد.

14 بهمن 1400

سرازیر شدن گردشگران به سوی لوکیشن جنگ ستارگان

از لوکیشن های هری پاتر گرفته تا تالار گوتیک شهر منچستر، جاذبه های گردشگری انگلیس سالانه میلیون ها نفر را به خود جذب می نماید. در این میان، نمایش فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد هم به رونق صنعت گردشگری این کشور یاری شایانی نموده است.

1 بهمن 1400

خواهر زیبای بهاره رهنما کولاک کرد ، میکاپ دیدنی الهام حمیدی با رژ قرمز

خبرنگاران:الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون است که علاقه زیادی به آرایش های سنگین دارد و تصویری هم با غرق در آرایش منتشر کرد.

24 دی 1400

جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی

معروفیت بوسان کره جنوبی به خاطر سواحل زیبا، معابد متعدد و کوه های مرتفعی است که چشم انداز های چشم نوازی را پدید آورده اند. از جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی می توان به جنشواره بین المللی آتش بازی بوسان اشاره نمود و یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بوسان...

22 دی 1400

11 مورد از مشاغل پرسفر کدامند؟

گذشته از همه چیزهایی که سفر به ما یاد می دهد، سفر کردن راهی ست برای چند روز استراحت و فراغت از زندگی روزمره. اما با هزینه های زیاد سفر چه کنیم؟ یک راهش انتخاب شغلی است که چه بخواهید چه نخواهید مجبور به سفر باشید. و اصلا چی بهتر از این؟ هم به شهرهای مختلف...

21 دی 1400

شهربانو به داکا رسید

تهران (پانا) - فیلم سینمایی شهربانو ساخته مریم بحرالعلومی با عنوان جهانی Lady of the City در بخش مسابقه فیلمسازان زن بیستمین جشنواره بین المللی فیلم داکا حضور دارد.

15 دی 1400

جذب کارلوس در دستور کار استقلالی ها

استقلالی ها گویا برای جذب دوباره ژان کارلوس دست به کار شدند.

7 دی 1400

کاهش ذخیره خونی در استان تهران، افرادی که واکسن کرونا زدند منعی برای اهدای خون ندارند

سخنگوی سازمان انتقال خون از بحران خون در کشور اطلاع داد و گفت: افرادی که واکسن کرونا زدند منعی برای اهدای خون ندارند

5 آذر 1400

افشای راز رضا عطاران به وسیله مرجانه گلچین !

خبرنگاران: بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اعتقاد دارد که اگر می خواهند میانِ بازیگران سینمایی و تلویزیونی خط کشی نمایند با افتخار می گویم بازیگر تلویزیونم. چرا که در این شرایط بحرانی سریال می سازد و تماشاگرانِ زیادی هم دارد.

2 آذر 1400

پیغام تبریک انجمن منتقدان سینما به مدیرکل روابط عمومی و مشاور سازمان سینمایی

تهران (پانا) - انجمن منتقدان سینما در پیامی انتصاب یزدان عشیری را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و مشاور رئیس سازمان سینمایی تبریک گفت.

14 آبان 1400

کاهش سریع وزن برای بچه ها

امروزه در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی بچه هایی لاغر و باریک را مشاهده می کنید. با این حال، لاغر بودن به معنای سالم و دارای سلامت بودن نیست و اضافه وزن داشتن هم به معنای فقدان سلامت نیست. وزن مناسب برای

21 مهر 1400

اعضای خانواده سلطنتی در شب جیمز باند

اعضای خانواده سلطنتی انگلستان در فرش قرمز بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند، در لندن شرکت کردند تا ادای احترامی نمایند به مأمور خستگی ناپذیری که دهه هاست روی پرده سینما از تاج وتخت و خاک بریتانیا محافظت نموده است.

17 مهر 1400

تالاب شادگان و بخشی از زیبایی های آن

خبرنگاران : فیلم دیدنی از منظره زیبای تالاب شادگان را مشاهده کنید.

5 مهر 1400

نقش های شاخص جواد عزتی در یک قاب

سینما تیکت/ نقش آفرینی جواد عزتی را در کدام فیلم بیشتر دوست داشتید؟

9 شهریور 1400
تعداد: (60)