بازاریابی و فروش

ظرفیت بالای بازار سرمایه در تامین اقتصادی ساخت مسکن، سرمایه ها به ساخت راهنمایی گردد نه سوداگری

هشتمین پیش نشست از همایش مسکن؛ پیشران فراوری با موضوع ارزیابی الگوهای تامین مالی ساخت مسکن به وسیله بازار سرمایه با حضور صاحب نظران در وزارت امور مالی و دارایی برگزار گردید.

9 اردیبهشت 1401

با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید

جزیره بالی، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اندونزی، علاوه بر سواحل بی نظیر، دنیای منحصربه فرد زیر آب و شالیزارهای پلکانی برنج، خانه بعضی از برترین موزه های هنر مدرن در کشور است که با بازدید از آن ها، با فرهنگ و هنر این منطقه بیشتر آشنا خواهید شد.

6 اردیبهشت 1401

پروژه های بزرگ میراث فرهنگی سمنان با اعتبارات دولتی به نتیجه نمی رسند

خبرنگاران/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از مشخص تکلیف آبگرم، موزه بزرگ و بازارچه دائمی صنایع دستی سمنان تا سال آینده به وسیله استفاده از ظرفیت ماده 27 و واگذاری به بخش خصوصی اطلاع داد.

30 فروردین 1401

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ در جزیره زیبای کیش برگزار گشت

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ با اسپانسرینگ صنایع خودروسازی پارسیان موتور (نماینده فروش و خدمات پس از فروش فیات در ایران) و با هدف ترویج فرهنگ سفر و گردشگری، 18 تا 22 دی ماه 1400 در جزیره زیبای کیش برگزار گردید.

29 فروردین 1401

تاریخ ایران از هخامنشیان آغاز نمی گردد!

درباره پاویون ایران که در انتقال شعار #اکسپو و مفهوم آن الکن مانده و لکنت داشته، نظرات کارشناسی بسیاری داده شده است.

21 فروردین 1401

7 فیلم ابرقهرمانی برتر سال 2021 از بدترین تا برترین

بعد از سال 2020، دنیای سینما واقعا به بازگشت چند ابرقهرمان احتیاج داشت و خوشبختانه این همان چیزی بود که در سال 2021 محقق شد و ما شاهد انتشار مجموعه ای از فیلم های ابرقهرمانی بودیم که نه تنها توانستند مردم را به سمت سینماها بازگردانند، بلکه توانستند امیدبخش...

19 فروردین 1401

دولت 17 هزار میلیارد اوراق فروخت

دولت با برگزاری پنج حراج اوراق اقتصادی اسلامی دولتی تقریبا 17 هزار میلیارد تومان اوراق فروخت که خریداران حقیقی و حقوقی بازار سرمایه بیشتر از بانک ها این اوراق را خریده اند.

19 بهمن 1400

تازه ترین اقدامات برای برگزاری کنسرت ها

یکی از تهیه کنندگان موسیقی و مدیران سامانه های فروش بلیت کنسرت، ضمن تشریح مسائل و موانع برگزاری کنسرت ها در تهران، نسبت به شروع بلیت فروشی اجرا ها تا دو هفته دیگر ابراز امیدواری کرد.

12 بهمن 1400

معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در آزادراه ها

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ایجاد جذابیت برای بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در ساخت آزادراه ها گفت: یکی از مواردی که در احکام نو لایحه بودجه 1401 گنجانده ایم معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در آزادراه هاست.

6 بهمن 1400

جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی

معروفیت بوسان کره جنوبی به خاطر سواحل زیبا، معابد متعدد و کوه های مرتفعی است که چشم انداز های چشم نوازی را پدید آورده اند. از جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی می توان به جنشواره بین المللی آتش بازی بوسان اشاره نمود و یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بوسان...

22 دی 1400

11 مورد از مشاغل پرسفر کدامند؟

گذشته از همه چیزهایی که سفر به ما یاد می دهد، سفر کردن راهی ست برای چند روز استراحت و فراغت از زندگی روزمره. اما با هزینه های زیاد سفر چه کنیم؟ یک راهش انتخاب شغلی است که چه بخواهید چه نخواهید مجبور به سفر باشید. و اصلا چی بهتر از این؟ هم به شهرهای مختلف...

21 دی 1400

تصمیم تازه سازمان بورس برای سهام عدالت

با وجود آنکه آزادسازی سهام عدالت وارد نوزدهمین ماه خود شده است هنوز ابهاماتی در زمینه نحوه فروش، شرکت های استانی سهام عدالت، نحوه پرداخت سود و... وجود دارد و به نظر میرسد سازمان بورس از نو درحال طراحی بسته ای برای ساماندهی این سهام با 50 میلیون مشمول است....

10 دی 1400

هواوی برای دور زدن تحریم های آمریکا طرحی تازه دارد

تقریبا دو سال از شروع تحریم هواوی می گذرد و طی این مدت، هواوی با فشارهای گسترده ای روبه رو شده است. به علت همین فشارها، این شرکت چینی دیگر مانند گذشته نمی تواند تعداد زیادی گوشی و تبلت فراوری کند. سال گذشته هواوی به ناچار آنر را به یک کنسرسیوم واگذاری کرد...

9 دی 1400

خبری مهم برای سهامداران سیمانی

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت سیمان قاین با نماد سقاین 7.55 درصد از سهام خود را به وسیله شرکت کارگزاری بانک ملی ایران به شرکت سیمان مازندران واگذار کرد.

8 دی 1400

نیروی دریایی آمریکا جنگنده های اف، 35 خود را بر ناو ژاپنی مستقر می نماید

نیروی دریایی آمریکا میخواهد تعداد نامشخصی از جنگنده های اف-35 بی خود را برای حمایت از نیروی دفاع دریایی ژاپن و در تقابل با چین بر ناو بالگردنشین این کشور مستقر کند.

22 مهر 1400

جزئیات واردات واکسن آنفلوآنزا به کشور

رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو می گوید که واکسن آنفلوآنزا به اندازه نیاز عادی کشور تامین شده و نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

14 مهر 1400

خودروسازان در موقعیت مسلط هستند، ولی انصاف هم داشته باشند

رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه پیش فروش خودرو زمانی به نفع مصرف کننده است که امتیازی به او بدهد، گفت: درست است خودروسازان در موقعیت مسلط قرار دارند اما انصاف هم داشته باشند.

24 شهریور 1400

جاذبه های گردشگری مادرید

سفر به مادرید و بازدید از موزه پرادودر این مقاله راجع به جاذبه های گردشگری مادرید و زیبایی های آن صحبت خواهیم کرد. اگر به اسپانیا سفر کردید به مادرید هم سری بزنید، این شهر پر شده از جاذبه های فرهنگی و پارک های سرسبزی که هجم ترافیک شهری را خنثی میکند موجب...

13 شهریور 1400

معاون استاندار تهران: نوسان قیمت مرغ ناشی از افزایش هزینه حمل است

خبرگزاری خبرنگاران- معاون استاندار تهران گفت: نوسان اخیر قیمت مرغ ناشی از این است که قیمت مرغ مصوب در تعطیلات عید معین شده است و بعد از تعطیلات، رانندگان کرایه ها را 20 درصد افزایش دادند.

30 مرداد 1400

نرخ های عجیب اجاره در جنوب تهران

مطابق با روال سال های گذشته که از ابتدای تابستان فصل اوج جابه جایی ها در بازار اجاره منازل آغاز می شد از هم اکنون و همزمان با آغاز تابستان، بازار مسکن وارد فصل اصلی نقل وانتقالات اجاره نشین ها شده و رصد ها نشان می دهد که اجاره بها هم به پیروی از شرایط موجود...

9 مرداد 1400
تعداد: (69)