موسیقی

روش هایی برای مجذوب کننده تر کردن سفر جاده ای

سفر جاده ای در کنار تمام مزیت هایی که دارد، گاهی خسته کننده می شود. با کمک این روش های ساده، سفر جاده ای را مجذوب کننده تر کنید.

7 اردیبهشت 1401

با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید

جزیره بالی، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اندونزی، علاوه بر سواحل بی نظیر، دنیای منحصربه فرد زیر آب و شالیزارهای پلکانی برنج، خانه بعضی از برترین موزه های هنر مدرن در کشور است که با بازدید از آن ها، با فرهنگ و هنر این منطقه بیشتر آشنا خواهید شد.

6 اردیبهشت 1401

رستوران های طنجه از کافه هافا تا ال موراکو؛ مراکش

طنجه، یکی از شهرهای مهم مراکش، دارای تاریخی غنی، و طبیعتی بی نظیر است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. در این مقاله با رستوران های این شهر زیبا آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

24 فروردین 1401

تاریخ ایران از هخامنشیان آغاز نمی گردد!

درباره پاویون ایران که در انتقال شعار #اکسپو و مفهوم آن الکن مانده و لکنت داشته، نظرات کارشناسی بسیاری داده شده است.

21 فروردین 1401

7 فیلم ابرقهرمانی برتر سال 2021 از بدترین تا برترین

بعد از سال 2020، دنیای سینما واقعا به بازگشت چند ابرقهرمان احتیاج داشت و خوشبختانه این همان چیزی بود که در سال 2021 محقق شد و ما شاهد انتشار مجموعه ای از فیلم های ابرقهرمانی بودیم که نه تنها توانستند مردم را به سمت سینماها بازگردانند، بلکه توانستند امیدبخش...

19 فروردین 1401

تازه ترین اقدامات برای برگزاری کنسرت ها

یکی از تهیه کنندگان موسیقی و مدیران سامانه های فروش بلیت کنسرت، ضمن تشریح مسائل و موانع برگزاری کنسرت ها در تهران، نسبت به شروع بلیت فروشی اجرا ها تا دو هفته دیگر ابراز امیدواری کرد.

12 بهمن 1400

سرازیر شدن گردشگران به سوی لوکیشن جنگ ستارگان

از لوکیشن های هری پاتر گرفته تا تالار گوتیک شهر منچستر، جاذبه های گردشگری انگلیس سالانه میلیون ها نفر را به خود جذب می نماید. در این میان، نمایش فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد هم به رونق صنعت گردشگری این کشور یاری شایانی نموده است.

1 بهمن 1400

جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی

معروفیت بوسان کره جنوبی به خاطر سواحل زیبا، معابد متعدد و کوه های مرتفعی است که چشم انداز های چشم نوازی را پدید آورده اند. از جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی می توان به جنشواره بین المللی آتش بازی بوسان اشاره نمود و یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بوسان...

22 دی 1400

11 مورد از مشاغل پرسفر کدامند؟

گذشته از همه چیزهایی که سفر به ما یاد می دهد، سفر کردن راهی ست برای چند روز استراحت و فراغت از زندگی روزمره. اما با هزینه های زیاد سفر چه کنیم؟ یک راهش انتخاب شغلی است که چه بخواهید چه نخواهید مجبور به سفر باشید. و اصلا چی بهتر از این؟ هم به شهرهای مختلف...

21 دی 1400

چین؛ تعطیلی دیزنی لند به علت ابتلای یک نفر به کرونا

چین از هیچ تلاشی برای به حداقل رساندن انتقال و شیوع ویروس کرونا دریغ نمی کند؛ حتی به قیمت مختل کردن مشاغل محلی و تعطیلی کسب و کارها.

11 آذر 1400

افشای راز رضا عطاران به وسیله مرجانه گلچین !

خبرنگاران: بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اعتقاد دارد که اگر می خواهند میانِ بازیگران سینمایی و تلویزیونی خط کشی نمایند با افتخار می گویم بازیگر تلویزیونم. چرا که در این شرایط بحرانی سریال می سازد و تماشاگرانِ زیادی هم دارد.

2 آذر 1400

تجربه ای بهتر از اینترنت پرسرعت با مودم VDSL

در چند سال گذشته احتیاج استفاده از اینترنت پرسرعت افزایش یافته است. از همین رو تمایل استفاده از تجهیزات و فناوری سرعت بالا به مانند اینترنت VDSL نیز برای کاربران افزایش پیدا نموده است.

4 اسفند 1399

بیوگرافی شهاب رمضان؛ آهنگساز و خواننده ایرانی

شهاب رمضان متولد 28 مهر 1358 در تهران خواننده سبک پاپ و آهنگساز است. شهاب رمضان سابقه آهنگسازی برای خوانندگانی همچون سیروان و زانیار خسروی را در کارنامه دارد.

1 اسفند 1399

ستارگان مجازی (سه شنبه 25 اردیبهشت 97)

ستارگان مجازی امروز را با خبر بازداشت محسن افشانی و همسرش شروع می کنیم. در ادامه به شادی کرمرودی نصیحتی نموده و از رنگ ناخن ترلان پروانه استقبال می کنیم. در انتها نیز به شرایط متناقض ایمان صفا اشاره نموده و راه های باز شدن دل را با دقت مورد...

30 بهمن 1399

درمان استرس و اضطراب با 16 راه حل ساده

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که استرس و اضطراب را تجربه نکرده باشد. در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که می توانید از آنها برای درمان استرس و کاهش آن کمک بگیرید. با ما همراه باشید.

27 بهمن 1399

انواع استایل لباس در دنیای مد و فشن

همه ما تقریباً هر روز با مد و استایل به نوعی در ارتباط هستیم. حتی افرادی که می گویند با مد کاری ندارند و چندان از آن پیروی نمی نمایند، صبح در هنگام آماده شدن و بیرون رفتن از منزل، لباسی را انتخاب می نمایند که تمایل بیشتری به آن دارند.

11 آذر 1399

رمزی جالب در پس آواز خواندن پرندگان

آواز خواندن پرندگان و دلیل اصلی آواز خواندن پرندگان و رازهای جالب درباره آواز خواندن پرندگان را مشاهده نمایید.

4 آذر 1399

فعالیت 30درصد از بوم گردی های زنجان در شهرستان خدابنده

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان: شهرستان خدابنده در صدر ثبت خانه های بوم گردی استان قرار گرفته است.

4 مرداد 1399

مازندران و توسعه گردشگری ویژه نسل سوم

اشکان جهان آرای - ساری-خبرنگار: 5 مهر روز جهانی گردشگری بود و این هفته نیز هفته ملی گردشگری است؛ صنعتی درآمدزا و مهم که یکی از محورهای توسعه استان های شمالی به خصوص مازندران است.

13 آبان 1398

درهای اولین پایتخت عربستان به روی گردشگران باز شد ، رونمایی CNN از برنامه عربستان ؛ سعودی ها 100 میلیون توریست می خواهند

خبرگزاری CNN در گزارشی به مناسبت برنامه جدید عربستان برای جذب گردشگر به آنالیز وضعیت گردشگری در این کشور پرداخته است.

10 آبان 1398