یاران کی روش دنبال انتقام دریافت از عراق نباشند!

به گزارش وبلاگ مستر، سرمربی سابق تیم ملی ایران با اشاره به آمادگی این تیم، گفت: اگر مقابل عراق دنبال انتقام دریافت نباشیم، پیروزی مقابل این تیم دور از دسترس نیست.

یاران کی روش دنبال انتقام دریافت از عراق نباشند!

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با وبلاگ مستر، درباره ملاقات تیم ملی ایران مقابل عراق برای معین صدرنشین گروه D گفت: گروه ما در این دوره از رقابت ها بسیار آسان بود. ایران و عراق، دو تیم درجه یک بودند. دو تیم دیگر مثل ویتنام و یمنِ جنگ زده درجه سه هستند. ما همواره از گروه هان در این مسابقات بالا آمده ایم. تا الان هفت گل زدیم و با آمادگی خوبی به مصاف عراق می رویم. از ابتدا معین بود که هر دو تیم ایران و عراق بالا می فرایند.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: این ملاقات برای معین تیم برتر گروه است و معین می گردد تیم ما چند مرده حلاج است. به نظرم، ما ویتنام را به زور بردیم چون آن ها دفاعی بازی می کردند. به نظر من بردن عراق دور از دسترس نیست اگر تیم ایران دنبال انتقام دریافت نباشد.

وی یادآور شد: همواره می گویند آمادگی بدنی، تاکتیک و مسائل روحی و روانی اهمیت بالایی دارد ولی مقابل عراق روحیه تیم بسیار مهم است. نباید عجله کنیم. اگر روحیه تیم را کی روش که استاد این مسائل است بالا نگه دارد، پیروز می شویم. او جزو 10 مربی برتر دنیا است اما ایرادهایی دارد.

ابراهیمی اضافه نمود: در دو بازی اخیر عراقی ها در آخر بازی از نظر بدنی کم آوردند و دست به زانو روی زمین نشستند ولی تیم ایران خیلی آماده است و بازیکنان ما برآمده از لیگ برتر هستند که سطح بالایی دارد.

او با اشاره به ماهیت هجومی تیم ملی در آسیا، یادآور شد: ما در آسیا مثل اسپانیا هستیم و ویتنام و یمن مقابل ما دفاعی بازی کردند. وقتی تیم مقابل دفاعی بازی می نماید، سخت می توان گل زد.

ابراهیمی گفت: در بازی با عراق باید صددرصد در خط میانی تمرکز بیشتری داشته باشیم و تعداد پاس های بیشتری بدهیم. با رفتن به کناره زمین و سانتر روی دروازه می توانیم پیروز شویم چون وسط زمین عراق قدرتمند است و در کناره ها ضعف دارد. اگر این رجحان را نشان دهیم و عراق را ببریم، می توانیم بگوییم مقتدرانه صعود کردیم.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی در داخل و خارج از زمین داریم. کی روش در دو بازی نخست بازیکنانش را آزمایش نموده است. در خط هافبک یک مقدار بازیکنان ما تک روی کردند. امیری برای خودش کار می نماید. دژاگه هم برای خودش کار می نماید. امید ابراهیمی هم تخریب می نماید. خط هافبک حرف اول را در زمین مسابقه می زند.

او درباره کیفیت تیم های مدعی جام ملت های آسیا، اظهار کرد: نه استرالیا در اندازه خودش بوده، نه ژاپن خوب ظاهر شده، کره جنوبی هم چیزی نشان نداده و عراق هم قبلا قوی تر از زمان حال بوده است. عربستان و ایران تیم های بسیار خوبی هستند. اردن هم جزو تیم های درجه دو است ولی خیلی خوب کار نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یاران کی روش دنبال انتقام دریافت از عراق نباشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاران کی روش دنبال انتقام دریافت از عراق نباشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید