خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی: تحریم ها مانع پیشرفت های مالی ایران نمی گردد

به گزارش وبلاگ مستر، بندرعباس - خبرنگاران-وزیر راه و شهرسازی گفت:دشمنان باید بفهمند که تحریم ها و تهدیدها هیچ جایگاهی در متوقف کردن توسعه ایران و پیشرفت های مالی این کشور ندارد.

خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی: تحریم ها مانع پیشرفت های مالی ایران نمی گردد

محمد اسلامی پنجشنبه شب در مراسم بهره برداری از 20طرح دریایی و بندری هرمزگان در مجتمع بندری شهید رجایی در جمع وبلاگ مستر اضافه نمود: سال جاری که سال تحریم های ناجوانمردانه دشمن بوده این حجم از طرح های افتتاحی به ویژه در روزهای پنجشنبه هرهفته توسط رییس جمهوری نشان از حرکت نوآورانه در بخش های مختلف فراوریی است.

20طرح بندری و دریایی بندر شهید رجایی به ارزش 3 هزار 356 میلیارد ریال به صورت تجمیع شده ازجمله 13 مخزن نگهداری فرآورده های نفتی به عنوان نخستین واحد فراوریی روغن های دریایی در بندرشهید رجایی از مهم ترین طرح هایی بود که به نمایندگی از 20 پروژه بندری و دریایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح و بهره برداری شد.

سرمایه گذار این طرح نفتی در بندرشهید رجایی در ابتدای این مراسم در مورد ویژگی های مخازن نفتی گفت: این مخازن با مساحت 7هزار و 892 مترمربع و حجم عملیاتی 13 هزارو 500 مترمکعب و با سرمایه گذاری 350میلیارد ریال احداث شده که زمینه اشتغال 80 نفر را فراهم نموده است.

سیدمجید طباطبایی، اضافه نمود: این طرح در زمینه تهیه، فراوری، ساخت و توزیع انواع روانکارهای صنعتی، خودرویی و دریایی فعالیت دارد و با مساعدت بندرشهید رجایی اولین محصول این شرکت تا قبل از پایان سال جاری به میزان 100 هزار لیتر روغن دریایی فراوری می گردد.

این سرمایه گذار در حوزه روغن های دریایی، ضمن قدردانی از تیم اجرایی و مهندسی بندرشهید رجایی، مخزن داری و تخلیه و بارگیری تانکر و کشتی برای انواع روغن های روانکاری به ظرفیت 15 هزار و 600 مترمکعب و تخلیه و بارگیری از کشتی از 4 اسکله بندر نفتی خلیج فارس و فراوری و توزیع محصولات در هرمزگان و استان های همجوار را از جمله مزیت های این طرح اعلام نمود.

امروز همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندرشهید رجایی، شناور طناب گیر، در ردیف شناورهای تعهد شده برای سال جهش فراوری در بندرعباس به آب انداخته شد و چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر استان و یک دستگاه ایکس ریز مورد بهره برداری نهاده شد.

تعمیر اساسی خط پنج ریلی بندر شهید رجایی، بهره برداری از طرح دیسپاجینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی است.

در سفر یک روزه وزیر راه و شهر سازی بهره برداری از 50کیلومتر عظیم راه در هرمزگان و استخر سرپوشیده بندرلنگه، شروع ساخت 160واحد مسکونی در بندرلنگه وکنگ، بازدید از پیشرفت طرحهای عمرانی بستک به خاتمه رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی: تحریم ها مانع پیشرفت های مالی ایران نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی: تحریم ها مانع پیشرفت های مالی ایران نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید