شروع فرایند انتخاباتی فدراسیون ها با ثبت نام از کاندیداهای اسکیت

به گزارش وبلاگ مستر، سال گذشته با برگزاری انتخابات 16 اسفندماه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پرونده مجامع انتخاباتی فدراسیون ها در وزارت ورزش بسته شد. حالا این وزارتخانه بعد از گذشت بیش از یک ماه رسیدگی به امور انتخاباتی فدراسیون ها را از سر گرفته است البته با نام نویسی از کاندیداهای ریاست نه معین زمان برگزاری مجمع.

شروع فرایند انتخاباتی فدراسیون ها با ثبت نام از کاندیداهای اسکیت

وزارت ورزش فرایند انتخاباتی فدراسیون ها در امسال را از فدراسیون اسکیت شروع نموده است. ریاست بهمن محمد رضایی در این فدراسیون 11 تیرماه به انتها می رسد. بر همین اساس 28 فروردین ماه به عنوان زمان شروع نام نویسی از کاندیداهای ریاست در این فدراسیون مشخص شده است. این زمان به مدت 10 روز کاری یعنی تا 8 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

در واقع وزارت ورزش با در نظر دریافت ماه های انتهای دولت از آئین نامه انتخاباتی فدراسیون ها و بندی که ثبت نام از کاندیداها در فاصله 75 روز پیش از انتها دوره ریاست را مجاز نموده برای مشخص رئیس جدید اسکیت استفاده نموده است تا اینگونه انتخابات جدید را در ماه های انتهای دوره مسعود سلطانی فر به خاتمه برسانند.

قرار است وزارت ورزش با همین شیوه نسبت به برگزاری انتخابات فدراسیون های ژیمناستیک و تیراندازی هم اقدام کند. دوره زهرا اینچه درگاهی و علی دادگر در این دو فدراسیون به ترتیب 19 و 20 تیرماه به انتها می رسد. نام نویسی از کاندیداهای ریاست این دو فدراسیون هم به گونه ای انجام می گردد که پیش از اتمام دوره روسای آنها، مجامع انتخاباتی شان برگزار گردد.

وزارت ورزش در حالی نسبت به برنامه ریزی برای سه فدراسیونی که در نیمه نخست امسال دوره روسای آنها به انتها می رسد، برنامه ریزی نموده که پرونده انتخاباتی سه فدراسیون همچنان نیمه باز است.

شطرنج، دوچرخه سواری و پهلوانی و زورخانه ای فدراسیون هایی هستند که برگزاری انتخابات آنها از سال 98 و 99 همچنان روی دست وزارت ورزش مانده است. نام نویسی از کاندیداهای این فدراسیون ها صورت گرفته اما نه تاییدیه نهایی صلاحیت آنها اعلام شده و نه زمان برگزاری مجامع انتخاباتی شان.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع فرایند انتخاباتی فدراسیون ها با ثبت نام از کاندیداهای اسکیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فرایند انتخاباتی فدراسیون ها با ثبت نام از کاندیداهای اسکیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید