تجهیزات سفر: گیره نگهدارنده دوربین

به گزارش وبلاگ مستر، کپچر (Capture Clip) حمل دوربین بر روی بند کوله پشتی، کمربند یا کیف را برای شما امکان پذیر کرده است. این گیره نگهدارنده دوربین از جنس آلومینیوم و نایلون تقویت شده با شیشه است و ایمنی بسیار بالایی دارد. برای آشنایی با کپچر در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تجهیزات سفر: گیره نگهدارنده دوربین

کپچر یک گیره نگه دارنده دوربین است که برای تمام عکاسان طراحی شده است؛ مهم نیست حرفه ای هستید یا آماتور، دوربین شما DLSR است یا یک دوربین کامپکت جمع و جور. با کپچر کلیپ (Capture Clip) دوربین خود را با آسودگی خیال تقریبا به هر چیزی که دوست دارید وصل کنید.

کپچر

یک DLSR فول فریم دارید یا یک دوربین کامپکت بدون آینه مهم نیست، کپچر می تواند دوربین، لنز یا هر لوازم جانبی دیگری را با ایمنی کامل به بند کوله پشتی، کمربند، کیف یا هر جای دیگر که دم دست باشد وصل کند.

کپچر را می توانید روی سه پایه های نوع ARCA هم استفاده کنید.

بر خلاف دیگر راهکار های موجود برای حمل دوربین، کپچر دوربین شما را به طور کامل و با ایمنی بالا حمل می کند. همین مسئله کپچر را برای فعالیت های سخت و عموما در فضای باز چون پیاده روی، دوچرخه سواری، اسکی، اسنوبورد و کوهنوردی کاملا ایده آل می سازد.

دوربین را می توانید در جهات مختلف به کپچر قفل کنید؛ بنابراین برای جابه جایی لنز سرعت عمل بالاتری از خود نشان خواهید داد. مطمئن باشید در حال حاضر راهکار سریع تری برای تعویض لنز وجود ندارد.

به راحتی می توانید با قفل رهاسازی سریع به دوربین خود دسترسی داشته باشید. این گیره توانایی نگهداری بیش از 90 کیلوگرم وزن و در عین حال دسترسی فوق العاده بالایی دارد. همچنین، شما می توانید زمانی که دوربین در حال استفاده نیست، دکمه آزادسازی سریع را برای بالابردن بیشتر امنیت غیرفعال کنید.

کپچر از جنس آلومینیوم سبک و قوی و نایلون تقویت شده با شیشه است، هر دو این ها کپچر را در مقابل شرایط هوایی نامناسب مقاوم ساخته است.

دسترسی سریع تر و ایمن تر به دوربین خود را تنها با کپچر تجربه کنید.

برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در وبلاگ مستر مراجعه کنید.

منبع: کجارو / peakdesign.com

به "تجهیزات سفر: گیره نگهدارنده دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات سفر: گیره نگهدارنده دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید