لحظه به لحظه با روز هفتم پارالمپیک 2020 توکیو، جوانمردی و متقیان با رکوردشکنی به مدال طلا رسیدند، بیابانی در کامپوند نقره ای شد

به گزارش وبلاگ مستر، هفتمین روز از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو با قهرمانی ساره جوانمردی در تیراندازی و هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه و کسب مدال نقره به وسیله رمضان بیابانی در تیراندازی با کمان پیگیری شد.

لحظه به لحظه با روز هفتم پارالمپیک 2020 توکیو، جوانمردی و متقیان با رکوردشکنی به مدال طلا رسیدند، بیابانی در کامپوند نقره ای شد

به گزارش وبلاگ مستر، در هفتمین روز از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو، ورزشکاران کشورمان در پنج رشته تیراندازی، دوومیدانی، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری و والیبال نشسته به مصاف رقبای خود رفته و می فرایند.

نتایج به دست آمده تا این لحظه و بعلاوه برنامه رقابت ورزشکاران ایران به توضیح زیر است:

دوچرخه سواری:

مهدی محمدی از ساعت 9:17 در تایم تریل جاده کلاس C5 رقابت خود را انجام داد. وی در این مسابقه که 15 رکابزن حضور داشتند، با زمان 53:49.65 دقیقه در رده یازدهم نهاده شد و به کار خود خاتمه داد. در این رقابت ورزشکارانی از هلند، اوکراین و استرالیا به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

دوومیدانی:

هاشمیه متقیان بانوی شایسته کشورمان در پرتاب همه F56 با حریفانی از اقتصادی، الجزایر، سنگال، پاناما، آلمان، لیبریا و برزیل رقابت کرد و صاحب مدال طلا شد.

متقیان هر شش پرتاب خود را به صورت صحیح انداخت و به ترتیب رکوردهای 22.94 متر، 22.98 متر، 24.50 متر، 24.14 متر، 24.42 متر و 22.88 متر را به ثبت رساند تا به لطف فزونین رکوردش یعنی 24.50 متر بر سکوی نخست قرار بگیرد.

ریسا روچا ماچادو از برزیل با حدنصاب 24.39 متر و دیانا دادزیت از لتونی با رکورد 24.22 متر دوم و سوم شدند.

وی بعلاوه پیروز شد رکورد دنیا را بشکند و به نام خود ثبت کند.

تیراندازی:

ساره جوانمردی از ساعت 5 صبح در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی 10 متر P2 کلاس SH1 رقابتش را شروع کرد و در نهایت با 572 امتیاز و ثبت رکورد نو در مرحله مقدماتی پارالمپیک، به اسم نفر نخست راهی فینال شد. فینال از ساعت 7:30 شروع می گردد.

ساره جوانمردی در فینال با امتیاز 239.2 اول شد و مدال طلا را کسب کرد. تیراندازانی از ترکیه و مجارستان در رده های دوم و سوم نهاده شدند.

پیش از این هیچ رکوردی در مرحله مقدماتی پارالمپیک در این ماده وجود نداشت و حالا جوانمردی نام خود را به اسم رکورددار نو ثبت کرد و وی هم رکورد دنیا و هم پارالمپیک را زد و از آن خود کرد.

در این رقابت سمیرا ارم هم حضور داشت و با 532 امتیاز در بین 18 تیراندازی رتبه هفدهم را به خود اختصاص داد و از صعود به فینال بازماند.

تیراندازی با کمان:

علی سینا منشازاده در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی، از ساعت 5:04 صبح به مصاف جیری فورسبرگ از فنلاند رفت و با قبول شکست 145 بر 143 از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

تیراندازی با کمان:

رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی با پیوتر مونتاگو از بلژیک رقابت کرد و مقابل این حریف 143 بر 142 به فزونی دست یافت و گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت. بیابانی در یک چهارم نهایی به مصاف بایر شیگائف از کمیته پارالمپیک روسیه رفت و پس از تساوی 143-143 در تیر طلایی پیروز شد مقابل این کماندار به فزونی برسد و راهی نیمه نهایی گردد.

او در مرحله نیمه نهایی با چین لیانگ از کشور چین رقابت کرد و با نتیجه 146 بر 144 مقابل این کماندار به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی در ملاقات نهایی مقابل کمانداری از چین با نتیجه 147 بر 143 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

والیبال نشسته:

ایران با چین در سومین بازی از گروه B - ساعت 14

در حال به روز رسانی ...

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لحظه به لحظه با روز هفتم پارالمپیک 2020 توکیو، جوانمردی و متقیان با رکوردشکنی به مدال طلا رسیدند، بیابانی در کامپوند نقره ای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه به لحظه با روز هفتم پارالمپیک 2020 توکیو، جوانمردی و متقیان با رکوردشکنی به مدال طلا رسیدند، بیابانی در کامپوند نقره ای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید