سریال و پخش خانگی

اپلیکیشن ویدزی، رؤیای بچه ها، اطمینان خاطر والدین

بچه ها امروزی نمی توانند جهان را بدون گوشی های هوشمند تصور نمایند. آنها در عصری بزرگ می شوند که فاصله آنها تا انواع تفریح و اطلاعات تنها یک سرانگشت است؛ بنابراین جای تعجب نیست که آنها هر روز، زمان قابل توجهی را صرف این فناوری ها نمایند.

18 اردیبهشت 1401

افشای راز رضا عطاران به وسیله مرجانه گلچین !

خبرنگاران: بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اعتقاد دارد که اگر می خواهند میانِ بازیگران سینمایی و تلویزیونی خط کشی نمایند با افتخار می گویم بازیگر تلویزیونم. چرا که در این شرایط بحرانی سریال می سازد و تماشاگرانِ زیادی هم دارد.

2 آذر 1400

کاهش سریع وزن برای بچه ها

امروزه در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی بچه هایی لاغر و باریک را مشاهده می کنید. با این حال، لاغر بودن به معنای سالم و دارای سلامت بودن نیست و اضافه وزن داشتن هم به معنای فقدان سلامت نیست. وزن مناسب برای

21 مهر 1400

آقازاده قسمت نوزدهم؛ سهم خواهی از سفره انقلاب!

قسمت نوزدهم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و طراحی حامد عنقا، آدینه 9 آبان ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

27 شهریور 1400

نقش های شاخص جواد عزتی در یک قاب

سینما تیکت/ نقش آفرینی جواد عزتی را در کدام فیلم بیشتر دوست داشتید؟

9 شهریور 1400

عملیات غیر ممکن و ابدی!

کسانی که تصمیم می گیرند بدلکار شوند و حرکت هایی انجام دهند که شاید تصورش هم باعث ترس و وحشت بسیاری می شود از همان ابتدا می دانند کاری که می کنند مستقیم با جان شان در ارتباط است.

26 مرداد 1400

معمای پدر و مادری که قاتل فرزندانشان شدند ، روایت خرمدین ها در قاب تصویر

امیر سیدزاده با تایید اخذ پروانه ساخت پدرکشتگی، بر واکاوی قتل بابک خرمدین از زوایای مختلف جرم شناسی، جامعه شناسی و روان شناسی در این مستند تاکید کرد.

31 تیر 1400

سینماگر ایرانی برنده جشنواره ترایبکا شد

خبرگزاری خبرنگاران-برندگان بیستمین جشنواره ترایبکا در شاخه های مختلف اعلام شد و رضا ریاحی سینماگر ایرانی جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره را به خود اختصاص داد.

14 تیر 1400

پرهزینهترین سریالهای تلویزیونی تاریخ را بشناسید

تا همین چند سال پیش، استودیوهای سینمایی کلان ترین بودجه های خود را صرف ساخت فیلم های سینمایی می کردند. بنابراین فیلم ها از سریال های تلویزیونی جذاب تر بودند و مردم برای رفتن به سینما بیشتر از نشستن در برابر تلویزیون هیجان نشان می دادند. اما این روزها...

30 دی 1399

بازگشت نون خ و زیرخاکی به آنتن شبکه یک

تهران (پانا) - با شروع ربیع الاول ، بهار ماهها و ایام جشن و شادی مردم مسلمان ایران پس از دو ماه عزاداری محرم و صفر ، باکس ویژه طنز به جدول پخش شبکه یک سیما اضافه شد.

25 آبان 1399

گیل دخت روایتی از زمان قاجار

سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی در ژانر تاریخی روایت می شود و داستان آن به گذشته برمی شود و اتفاق هایی را در زمان قاجار ورق می زند.

6 آبان 1399

نخستین تصاویر از فیلم منک دیوید فینچر منتشر شد؛ یک فیلم جذاب سیاه و سفید

نتفلیکس نخستین تصاویر از فیلم منک به کارگردانی دیوید فینچر را منتشر نموده است که بازیگران و چند صحنه از این فیلم بسیار مورد انتظار را نشان می دهند.

29 مهر 1399

مراقب سوءاستفاده کنندگان از رویه مسافری باشید

کسانی که قصد خرید تلفن همراه دارند ضروری است استعلام اصالت نموده و در صورت مسافری بودن یا ثبت نشدن تلفن همراه، از خرید امتناع نمایند.

23 شهریور 1399

سوگل خلیق بازیگر سریال هم گناه که قصد تغییر جنسیت دارد!، عکس

سوگل خلیق بازیگر جوان کشورمان می باشد که در نقش سیما صبوری در سریال هم گناه به ایفای نقش پرداخته است.

18 مرداد 1399

ماجرای موش خبرنگاری که بچه ها را می خنداند

به گزارش خبرنگاران، جرونیمو موش خبرنگار نام مجموعه کتاب ایتالیایی نوشته الیزابت دامی برای بچه ها است که در فهرست پرفروش ترین کتاب های تاریخ واقع شده است. داستان های جرونیمو تاکنون به 48 زبان ترجمه شده اند و بیش از 130 میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسیده...

30 آذر 1398

روایت هوشنگ مرادی کرمانی از مخالفت رئیس رادیو با ساخت قصه های مجید

رونمایی از ترجمه صربی کتاب قصه های مجید با حضور نویسنده کتاب در نمایشگاه کتاب بلگراد برگزار گشت.

17 آذر 1398