همایشها و نمایشگاه ها

حاشیه ملاقات طرفدار ، استقلال، ازدحام طرفداران 2 تیم را در رختکن حبس کرد

ازدحام تماشاگران در اطراف رختکن استادیوم انقلاب کرج، باعث حبس اعضای دو تیم طرفدار و استقلال در رختکن شد.

13 اردیبهشت 1401

ظرفیت بالای بازار سرمایه در تامین اقتصادی ساخت مسکن، سرمایه ها به ساخت راهنمایی گردد نه سوداگری

هشتمین پیش نشست از همایش مسکن؛ پیشران فراوری با موضوع ارزیابی الگوهای تامین مالی ساخت مسکن به وسیله بازار سرمایه با حضور صاحب نظران در وزارت امور مالی و دارایی برگزار گردید.

9 اردیبهشت 1401

استولتنبرگ: از مواضع خود در توسعه به شرق کوتاه نخواهیم آمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ریانووستی، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو امروز جمعه اعلام کرد که این ائتلاف در توسعه و استقرار نظامیان خود به سمت شرق، هیچ گونه مصالحه ای نخواهد کرد.

8 اردیبهشت 1401

با برترین گالری های هنری بالی آشنا شوید

جزیره بالی، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اندونزی، علاوه بر سواحل بی نظیر، دنیای منحصربه فرد زیر آب و شالیزارهای پلکانی برنج، خانه بعضی از برترین موزه های هنر مدرن در کشور است که با بازدید از آن ها، با فرهنگ و هنر این منطقه بیشتر آشنا خواهید شد.

6 اردیبهشت 1401

شناسایی 400 هزار کارآفرین در کشور

عبدالملکی از شناسایی 400 هزار کارآفرین در کشور اطلاع داد و گفت: فرایند شناسنامه دار شدن این کارآفرین ها در حال اجرا است.

3 اردیبهشت 1401

چرا افراد اهل سفر در محیط کار پیروز تر هستند؟

تاثیر سفر روی زندگیسفر رفتن یکی از بایدهای زندگی همه ماست، ما سفر می کنیم تا از دست روزمره های زندگی فرار کنیم و در اینکه همه ما به تعطیلات احتیاج داریم شکی نیست. حداقل سالی یکبار بهتر است باشد، اگر هم بیشتر، بهتر. کار بدون سفر، باعث ملال انگیز کردن زندگی...

31 فروردین 1401

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ در جزیره زیبای کیش برگزار گشت

سومین همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ با اسپانسرینگ صنایع خودروسازی پارسیان موتور (نماینده فروش و خدمات پس از فروش فیات در ایران) و با هدف ترویج فرهنگ سفر و گردشگری، 18 تا 22 دی ماه 1400 در جزیره زیبای کیش برگزار گردید.

29 فروردین 1401

تاریخ ایران از هخامنشیان آغاز نمی گردد!

درباره پاویون ایران که در انتقال شعار #اکسپو و مفهوم آن الکن مانده و لکنت داشته، نظرات کارشناسی بسیاری داده شده است.

21 فروردین 1401

پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا در راه است

کتاب مجموعه مقالات پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا به زودی منتشر می شود.

10 اسفند 1400

دعوت از صاحبنظران حوزه ICT برای ثبت نام در الکام تاکز

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، از تمامی اساتید، مدیران دولتی و شرکت ها، کارشناسان، محققان و صاحب نظران دعوت می گردد تا برای ارائه دیدگاه های خود در قالب سخنرانی و پنل در بخش الکام تاکز بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ ثبت نام نمایند.

4 اسفند 1400

موزه هنرهای معاصر تهران تعطیل می شود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، موزه هنرهای معاصر تهران تعطیل می شود.

3 اسفند 1400

جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی

معروفیت بوسان کره جنوبی به خاطر سواحل زیبا، معابد متعدد و کوه های مرتفعی است که چشم انداز های چشم نوازی را پدید آورده اند. از جاذبه های گردشگری بوسان کره جنوبی می توان به جنشواره بین المللی آتش بازی بوسان اشاره نمود و یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بوسان...

22 دی 1400

11 مورد از مشاغل پرسفر کدامند؟

گذشته از همه چیزهایی که سفر به ما یاد می دهد، سفر کردن راهی ست برای چند روز استراحت و فراغت از زندگی روزمره. اما با هزینه های زیاد سفر چه کنیم؟ یک راهش انتخاب شغلی است که چه بخواهید چه نخواهید مجبور به سفر باشید. و اصلا چی بهتر از این؟ هم به شهرهای مختلف...

21 دی 1400

گروسی: خواستار احیای ظرفیت نظارتی و بازرسی ها در ایران هستیم

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن تأکید بر این که مذاکره با ایران باید به نتیجه برسد، توضیح داد که آژانس خواستار احیای ظرفیت نظارتی و بازرسی های این نهاد در ایران است.

17 دی 1400

یاری 436 میلیون دلاری انسانی آمریکا برای سوری های داخل و خارج کشور

وزیرخارجه آمریکا از یاری 436 میلیون دلاری انسانی برای سوری ها، هم در داخل این کشور و در کشورهای اطراف و جوامعی که میزبان آنها شده اند، اطلاع داد.

22 تیر 1400

مربی فولاد: الوحدات خیلی خوش شانس بود، لیگ قهرمانان تجربه خوبی برای بازیکنان ما بود

تیم فولاد ایران در آخرین ملاقات خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر برابر الوحدات اردن بازنده شد.

31 اردیبهشت 1400

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ: کرونا دیپلماسی بین المللی را فلج نموده است

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در گفتگویی اینکه حدود یک سال هیچ گونه گفتگوی حضوری خودمانی به دلیل بحران کرونا برگزار نشده است را به شدت برای دیپلماسی بین المللی مضر دانست.

25 اسفند 1399

اعلام آمادگی فعالان بخش خصوصی برای حضور مجازی در نمایشگاههای بینالمللی گردشگری

محمد قاسمی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری در مورد برگزاری نمایشگاه های گردشگری خارجی، اظهار کرد: با برگزاری نشست هم اندیشی شورای سیاست گذاری نمایشگاه های گردشگری خارجی که با هدف تصمیم گیری پیرامون شرکت در نمایشگاه های مجازی نظیر ITB برلین و COTTM چین...

28 دی 1399

خبرنگاران 3 سازه پایتخت به مناسبت روز جهانی ایدز قرمز شدند

تهران - خبرنگاران - سه سازه مهم شهری تهران در آستانه فرارسیدن 11 دسامبر (11 آذر) روز جهانی مبارزه با ایدز به رنگ قرمز درآمدند تا اهمیت آگاهی رسانی درباره این بیماری یادآور گردد.

10 دی 1399

اردوغان: نه به شرق و نه به غرب پشت نمی کنیم

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی ویدئویی خود در دوازدهمین همایش بین المللی امنیتی هالیفاکس گفت: نه به شرق و نه به غرب پشت نمی کنیم. ضمن اینکه روابط خود با اروپا را گسترش می دهیم، از آسیا و آفریقا نیز غافل نمی شویم.

3 دی 1399
تعداد: (45)