گوشی اوپو 5K با دوربین 64 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 730G معرفی گردید

به گزارش وبلاگ مستر، برند چینی اوپو به زودی یک گوشی جدید با دوربین 64 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 730G وارد بازار می نماید. این گوشی دارای به جز دوربین 64 مگاپیکسلی دارای سه دوربین دیگر است.

گوشی اوپو 5K با دوربین 64 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 730G معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،.گوشی اوپو دارای یک پنل آمولد است که از یک اسکنر اثر انگشت underdisplay نیز برخوردار است. دوربین جلوی این گوشی در یک حفره پنهان شده است و در قسمت زیر آن یک حاشیه جزئی وجود دارد که شاید این اطلاعات از زیبایی این گوشی بکاهد. فارغ از این ها، دیگر ویژگی های این دستگاه بسیار چشمگیر است.

گوشی اوپو 5k دارای یک پنل شیشه ای نرم و صاف در بخش پشتی و چهار دوربین است. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است و شما می توانید یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین ماکرو اسنپر اختصاصی و یک حسگر عمقی نیز بهره ببرید.

اگر این مشخصات از دید شما آشنا به نظر می رسد به این دلیل است که گوشی ریلمی X2 نیز دارای همین ویژگی ها است و اندازه دیافراگم ها، اندازه پیکسل و حتی باتری این دو گوشی نیز یکسان است. این گوشی 4000 میلی آمپر ساعتی امکان شارژ سریع 30 واتی و 67 درصد شارژ در عرض 30 دقیقه را دارد.

این گوشی در سه رنگ (سبز ، سفید و آبی) ارائه می گردد و از 17 اکتبر برای فروش در دسترس خواهد بود. قیمت این گوشی بر اساس وضعیت حافظه از 266 تا 350 دلار متنوع است.

منبع: انتخاب

به "گوشی اوپو 5K با دوربین 64 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 730G معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی اوپو 5K با دوربین 64 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 730G معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید