گزارش کنندگان مزارع غیر مجاز رمز ارز پاداش دریافت کردند

به گزارش وبلاگ مستر، معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به افزایش دما و اجرای زودهنگام برنامه مدیریت مصرف از استخراج رمزارز و تاثیرشان بر میزان مصرف برق اطلاع داد.

گزارش کنندگان مزارع غیر مجاز رمز ارز پاداش دریافت کردند

به گزارش وبلاگ مستر زنجان؛ نثار با اشاره به آثار مخرب استخراج غیرمجاز رمزارز ها مطرح نمود: تا به امروز 2127 دستگاه ماینر در سطح استان شناسایی شده اند. این مراکز در مجموع حدود 7.085.018 کیلووات برق را به صورت غیرمجاز مصرف می کردند.

وی استخراج غیرمجاز رمزارز را پایمال کردن حقوق آحاد ملت دانست و توضیح داد: با آن دسته از افراد که به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج رمزارزها می نمایند به شدت برخورد خواهد شد. در این راستا، در صورت کشف فعالیت غیرقانونی استخراج رمز ارزها، جریان برق مشترک مربوطه قطع و علاوه بر معرفی افراد خاطی به مراجع قضایی، هزینه برق مصرفی با تعرفه رمز ارز و خسارات وارده به شبکه برق نیز از متخلفان دریافت می گردد.

معاونت فروش و خدمات مشترکین توزیع برق زنجان جریمه ها و تبعات استخراج غیرمجاز رمزارزها را به توضیح ذیل مطرح نمود: افزایش احتمال نوسان ولتاژ و خاموشی به ویژه در ساعات پیک مصرف برق، واردکردن خسارت به تجهیزات صنعت برق و افزایش احتمال خاموشی های فراگیر،استفاده از یارانه متعلق به آحاد مردم برای کسب سود توسط عده ای اندک و سودجو، وارد کردن خسارت به دستگاههای الکتریکی و برقی همسایگان به دلیل افت شاخص های فنی برق، آسیب رساندن به اموال عمومی، نادیده دریافت بیت المال و تضییع حقوق سایر مشترکان، ریسک کشف توسط شرکت های برق و نیروهای انتظامی و ضبط اموال و اخذ جریمه هایی معادل چند برابر تعرفه قانونی و سودهای کوتاه مدت استخراج غیرمجاز رمزارز و معرفی به مراجع قضایی و تشکیل پرونده تخلف از جمله تبعات این اقدام است.

وی اضافه نمود: برخورد با مرکزهای غیر مجاز از ابتدا با جدیت دنبال شده و از مردم هم درخواست شده در صورت اطلاع، این نوع مراکز را معرفی نمایند و برای کسانی که شناسایی و معرفی نمایند پاداش در نظرگرفته شده است.

نثار در مورد ارائه بسته های تشویقی شرکت توزیع نیروی برق برای شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز ها اضافه نمود: تا به امروز مبلغ 87.200.000 تومان پاداش به گزارش های مردمی با موضوع مراکز رمز ارز غیرمجاز تخصیص داده شده است و به همین دلیل، افرادی که این مراکز غیرمجاز را شناسایی و معرفی نمایند از پاداش تعیین شده تا سقف 20میلیون تومان برحسب تعداد دستگاه های ماینر، بهره مند خواهند شد.

وی اعلام نمود: به فعالان رمز ارزها توصیه می گردد برای استفاده مجاز از برق و متضرر نشدن خود و مردم، پس از اخذ جواز تاسیس از وزارت صمت، نسبت به دریافت انشعاب استخراج رمز ارز به شرکت توزیع برق زنجان مراجعه نمایند.

نثار ادامه داد: تأمین برق مراکز استخراج رمزارزها با تعرفه برق صادراتی (بدون یارانه) انجام می گردد و این امر به یکی از دو طریق دریافت انشعاب برق از شبکه سراسری یا احداث نیروگاه جدید توسط متقاضی میسر است.

مهندس نثار ضمن اشاره به استخراج مجاز رمزارز ، تاکید نمود: تا به امروز 320 مگاوات انشعاب برق از سوی وزارت نیرو برای استخراج رمزارز به صورت قانونی به مراکز مجوزدار فروش رفته است که از این میزان حدود 200 مگاوات مشغول به فعالیت هستند و از شبکه سراسری برای تامین برق استفاده می نمایند.

نثار در سرانجام اضافه نمود: مردم شریف استان در صورت اطلاع و یا مشاهده مراکز غیرقانونی دستگاه های ارز دیجیتال، می توانند به وسیله تماس با شماره تلفن 33442342-024 و یا ارسال پیغام به شماره

منبع: جام جم آنلاین

به "گزارش کنندگان مزارع غیر مجاز رمز ارز پاداش دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش کنندگان مزارع غیر مجاز رمز ارز پاداش دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید