یاری 436 میلیون دلاری انسانی آمریکا برای سوری های داخل و خارج کشور

به گزارش وبلاگ مستر، وزیرخارجه آمریکا از یاری 436 میلیون دلاری انسانی برای سوری ها، هم در داخل این کشور و در کشورهای اطراف و جوامعی که میزبان آنها شده اند، اطلاع داد.

یاری 436 میلیون دلاری انسانی آمریکا برای سوری های داخل و خارج کشور

به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه آمریکا از این کشورها نام نبرد اما مقام های آمریکایی گفتند که این اعتبارات جدیدی است. بلینکن گفت: این اعتبار حمایت برای تامین غذا، آب پاک، پناهگاه، مراقبت درمانی، تغذیه، حفاظت و آموزش و دیگر اشکال یاری هاست.

وی گفت که 10 هزار شبه نظامی داعشی همچنان در کمپ های نیروهای قسد در سوریه در بازداشت هستند و این شرایط غیر قابل قبول است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در نشست رم به منظور تجدید کوشش های بین المللی برای مقابله با این شبه نظامیان گفت، واشنگتن همچنان از کشورها، شامل 78 کشور عضو این ائتلاف ضد داعش می خواهد تا شهروندانشان را که به این گروه ملحق شده بودند، تحویل بگیرند.

بلینکن گفت: این شرایط اصلا قابل قبول نیست و نمی تواند برای همواره ادامه یابد. ایالات متحده همچنان از کشورهای هدف صحبت ما، به ویژه اعضای ائتلاف، می خواهد تا شهروندانش را تحویل گرفته، آنها را دوباره اسکان داده و محاکمه نمایند.

وزیر خارجه آمریکا از اقدام بعضی از کشورهای آسیای میانه به ویژه قزاقستان و ازبکستان و کشورهای بالکان بابت تحویل دریافت تعدادی از شهروندانشان قدردانی کرد. با این حال بعضی از مقام های ارشد وزارت خارجه آمریکا دوشنبه گفتند که حین این کنفرانس هیچ کشوری تعهد جدیدی بابت دریافت اتباعشان نداده اند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "یاری 436 میلیون دلاری انسانی آمریکا برای سوری های داخل و خارج کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 436 میلیون دلاری انسانی آمریکا برای سوری های داخل و خارج کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید