کرونا شرکت اینترنت ماهواره ای را ورشکسته کرد

به گزارش وبلاگ مستر، شرکت وان وب که خدمات اینترنت ماهواره ای ارائه می نماید به دلیل شیوع کووید 19 نتوانسته سرمایه مورد احتیاج را تامین کند و از همین رو اعلام ورشکستگی نموده است.

کرونا شرکت اینترنت ماهواره ای را ورشکسته کرد

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران به نقل از انگجت، آرزوهای شرکت وان وب برای فراهم کردن اینترنت ماهواره ای با مانعی عظیم روبرو شد.

این استارت آپ که در حوزه تامین اینترنت ماهواره ای فعال است، پس از شکست در بخش تامین سرمایه اکنون طبق قانون فصل 11 آمریکا، اعلام ورشکستگی نموده است. فصل 11 نوعی ورشکستگی است که اجازه می دهد یک کسب و کار برای ادامه فعالیت خود، امور اقتصادی اش را دوباره سازماندهی کند.

این شرکت قبلا اعلام نموده بود به زودی به تامین اقتصادی دست می یابد اما شیوع کووید 19 به ایجاد چالش های اقتصادی و همچنین تلاطم در بازار منجر شد. در نتیجه این امر وان وب نتوانست سرمایه لازم را تامین کند.

این در حالی است که وان وب علاوه بر اعلام ورشکستگی به تعدیل کارمندانش نیز اشاره نموده است. اما هنوز معین نیست چه تعداد از کارمندان این شرکت شغل خود را از دست می دهند.

البته ورشکستگی به معنای تعطیلی وان وب نیست، طبق قانون فصل 11، شرکت ورشکسته شانس دوباره برای ادامه فعالیت می یابد. اما به نظر می رسد وان وب در شرایط شکننده تری واقع شده است.

این شرکت تا به امروز 74 ماهواره به فضا فرستاده است و اگر خریداری نیابد، معین نیست چه تعداد ماهواره می تواند به فضا بفرستد.

منبع: اقتصاد ایران

به "کرونا شرکت اینترنت ماهواره ای را ورشکسته کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا شرکت اینترنت ماهواره ای را ورشکسته کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید