وزنه برداری نوجوانان دنیا، هفتمی متین محمدی در رقابت های دسته 55 کیلوگرم

به گزارش وبلاگ مستر، نماینده نوجوان وزنه برداری ایران به مقام هفتمی رقابت های دسته 55 کیلوگرم قهرمانی نوجوانان دنیا بسنده کرد.

وزنه برداری نوجوانان دنیا، هفتمی متین محمدی در رقابت های دسته 55 کیلوگرم

به گزارش وبلاگ مستر، روز دوم مسابقات وزنه برداری نوجوانان دنیا امروز، چهارشنبه (14 مهر) در عربستان پیگیری شد و متین محمدی نماینده ایران در دسته 55 کیلوگرم بود که روی تخته رفت. در رقابت های این دسته 12 وزنه بردار حضور داشتند.

محمدی در حرکت اول یک ضرب، نتوانست وزنه 87 کیلوگرم را بالای سر ببرد اما در حرکت دوم پیروز به مهار این وزنه شد و در حرکت سوم هم با پیروزیت وزنه 92 کیلوگرم را مهار کرد و در رده هفتم نهاده شد.

او در حرکت اول دوضرب، وزنه 110 کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت دوم نتوانست وزنه 114 کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت سوم در حالی که برایش وزنه 118 کیلوگرم درخواست شده بود تا عقب افتادن در حرکت دوم را جبران کند، در مهار این وزنه هم ناکام بود تا با رکورد 110 و مجموع 202 کیلوگرم به کار خود سرانجام دهد. محمدی در خاتمه رقابت های این دسته در صندلی هفتمی نهاده شد.

در این دسته وزنه برداران نوجوان تایلند، ترکیه و عربستان با رکوردهای مجموع 223، 221 و 215 اول تا سوم شدند.

روز گذشته هم فاطمه حسن پور در گروه A دسته 40 کیلوگرم زنان اولین نماینده ایران بود که با وجود ثبت رکورد 49 کیلوگرم در یک ضرب، تمامی وزنه هایش در دوضرب را انداخت تا اوت نموده و امتیاز مجموع برایش محاسبه نشود.

از ساعت 16:30 امروز هم سیده زهرا حسینی رقابت هایش در دسته 45 کیلوگرم قهرمانی نوجوانان دنیا را شروع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وزنه برداری نوجوانان دنیا، هفتمی متین محمدی در رقابت های دسته 55 کیلوگرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری نوجوانان دنیا، هفتمی متین محمدی در رقابت های دسته 55 کیلوگرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید