مهدی تارتار دروازه بان ویسی را نخواست، پیکان به دنبال جانشین برای دریس

به گزارش وبلاگ مستر، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از آنالیز شرایط این تیم جذب یک دروازه بان جدید را در اولویت قرار داده است.

مهدی تارتار دروازه بان ویسی را نخواست، پیکان به دنبال جانشین برای دریس

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ مستر، تیم فوتبال پیکان در این فصل از رقابت های لیگ برتر که هنوز برای این تیم آغاز نشده، با مسائل فراوانی روبه رو بوده است، از جمله اینکه تیم مدتی بدون سرمربی تمرین کرد.

تغییرات مدیریتی پیش از آغاز فصل و سپس اختلافات میان عبدالله ویسی و اکبر محمدی، منجر به جدایی سرمربی خودروسازان شد. جدایی ویسی از پیکان نیز زمان زیادی را از این باشگاه گرفت تا یک روز مانده به آغاز لیگ بیستم، مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید پیکانی ها انتخاب گردد.

با این حال، شرایط تیم پیکان با توجه به عدم انتخاب بازیکنان جدید توسط سرمربی تیم، چندان جالب توجه نیست. از همین رو تارتار پس از قبول راهنمایی پیکان فرزاد حاتمی و مجید عیدی را برای خطوط حمله و دفاع خود جذب کرد و حالا اولویت او جذب یک دروازه بان مطمئن است.

تارتار پس از آنالیز شرایط تیمش، اعلام نموده به محمد دریس که با نظر عبدالله ویسی جذب شد احتیاج ندارد و حالا پیکانی ها به جای دریس به دنبال دروازه بان دیگری هستند. در حال حاضر فسخ قرارداد با دریس یا معاوضه او با بازیکن دیگری در برنامه های باشگاه پیکان است و باید دید چه دروازه بانی در شرایطی که بازیکنی بیرون نمانده است، جذب پیکان خواهد شد.

به گزارش وبلاگ مستر، تیم فوتبال پیکان نخستین ملاقات خود در لیگ برتر بیستم را روز سه شنبه، 27 آبان ماه در آبادان و مقابل صنعت نفت انجام خواهد داد. در هفته دوم نیز، شنبه اول آذر ماه میزبان شهر خودرو خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ مستر بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ مستر بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی تارتار دروازه بان ویسی را نخواست، پیکان به دنبال جانشین برای دریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تارتار دروازه بان ویسی را نخواست، پیکان به دنبال جانشین برای دریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید