مربی فولاد: الوحدات خیلی خوش شانس بود، لیگ قهرمانان تجربه خوبی برای بازیکنان ما بود

به گزارش وبلاگ مستر، تیم فولاد ایران در آخرین ملاقات خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر برابر الوحدات اردن بازنده شد.

مربی فولاد: الوحدات خیلی خوش شانس بود، لیگ قهرمانان تجربه خوبی برای بازیکنان ما بود

به گزارش وبلاگ مستر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری تیمش پس از ملاقات مقابل الوحدات اردن در ششمین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ابتدا به تیم الوحدات این برد را تبریک می گویم. آن ها نشان دادند که خوب می توانند دفاع نمایند و البته خیلی خوش شانس بودند چون تک موقعیت داشتند و توانستند گلزنی نمایند. بعد از گل روش آن ها تعیین بود، در بازی اختلال ایجاد می کردند تا بازی در جریان نباشد و بتوانند نتیجه را حفظ نمایند، در نیمه نخست به هیچ عنوان در سطح خودمان نبودیم و در اینگونه مسابقات حق اشتباه ندارید.

مربی فولاد در ادامه اضافه کرد: پس از آن یازده نفره پشت توپ رفتند و آغاز به دفاع کردند که متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های بی شمار خود استفاده کنیم و آن ها را تبدیل به گل کنیم.

وی در ادامه در مورد تجربه این مسابقات نیز گفت: بیشتر بازیکنان ما همچین تجربه ای در سطح آسیا نداشتند و این مسابقات برای بازیکنان جوان تجربه خوبی خواهد بود تا رشد نمایند. به عنوان مثال مجتبی نجاریان که از محصولات آموزشگاه باشگاه است یکی از بازیکنان جوان ماست که دو اشتباه در دو ملاقات اخیر باعث شد تا دو باخت را متحمل شویم و قطعا این مسابقات برای او و دیگر بازیکنان درس و تجربه خواهد شد تا اینگونه اشتباهات را تکرار ننمایند. در سرانجام باید بگویم بازیکنان ما می توانند از این تورنمنت برای ادامه فوتبال شأن درس های زیادی بگیرند که من از زحمات شان کمال تشکر را دارم که هرچه در توان داشتند را در زمین گذاشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مربی فولاد: الوحدات خیلی خوش شانس بود، لیگ قهرمانان تجربه خوبی برای بازیکنان ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی فولاد: الوحدات خیلی خوش شانس بود، لیگ قهرمانان تجربه خوبی برای بازیکنان ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید