فلورنتینو پرس پناه!

به گزارش وبلاگ مستر، دنیای اقتصاد نوشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پر شده از شوخی با فایل های صوتی لو رفته از فلورنتینو پرس. حتما می دانید داستان چیست. رئیس باشگاه رئال مادرید سال ها به یک خبرنگار اعتماد کرده و حرف های خصوصی اش در مورد بزرگ ترین بازیکنان و مربیان رئال را با او در میان گذاشته است. گویا این خبرنگار از سال 2006 تا 2012 کنار پرس بوده و همه غرولند های او را ضبط کرده است.

فلورنتینو پرس پناه!

حرف هایی که رئیس مادرید زده باورنکردنی است. او به هجو، تمسخر و تحقیر تمام بزرگان و اسطوره های باشگاه پرداخته؛ از کاسیاس و رائول گونزالس تا رونالدو و مورینیو و دل بوسکه. پرس تک تک این افراد را که هر کدام یک کوه اعتبار در مادرید دارند، احمق و ناکارآمد خوانده و مثلا انتخاب دل بوسکه را بزرگ ترین اشتباه زندگی اش نام کرده است. طبیعتا انتشار این مطالب با واکنش های بسیار تندی همراه شده است؛ مخصوصا که فلورنتینو همیشه به اسطوره کشی معروفیت داشته و این اواخر هم سرخیو راموس را از رئال بیرون کرد. حالا پرس دچار دردسر شده و خودش می گوید افشای این فایل ها به خاطر انتقام جویی از تلاش او در راستا برپایی سوپرلیگ اروپا بوده است.

هر چه هست اما، این داستان بسیاری از مخاطبان فوتبال ایران را یاد افشای فایل های صوتی مهدی رسول پناه انداخته است؛ مدیرعامل پیشین پرسپولیس که در یک بی احتیاطی آشکار، وسط خیابان جلوی وبلاگ مستر و هواداران علیه نفراتی همچون شجاع خلیل زاده و یحیی گل محمدی موضع گرفت. اگر سخنان پرس سال ها بعد افشا شد، فایل های رسول پناه در اسرع وقت و به صورت سریالی لو رفت. هر بار بخشی از حرف های مدیر پیشین پرسپولیس افشا شد و فشار را علیه او افزایش داد، همین که فضا به سمت عادی شدن پیش می رفت، باز قسمت بعدی بیرون می آمد و فشار ها را تشدید می کرد.

در نهایت هم همین مساله منجر به برکناری رسول پناه شد؛ هرچند پایه های امپراتوری پرس در مادرید بسیار مستحکم تر از آن است که اتفاقی برای او رخ بدهد. مخلص کلام اینکه آدم ها در چنین مناصب و مسوولیت هایی به شدت زیر ذره بین هستند و باید بسیار مراقب باشند. تقریبا هیچ خلوتی وجود ندارد و هیچ دوستی معتمد نیست. ایران و اسپانیا هم ندارد. هر کجا در مقیاس و میزان خودش، گرفتاری های خاص خودش را دارد.

منبع: فرارو

به "فلورنتینو پرس پناه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلورنتینو پرس پناه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید