سند ملی توسعه زیست فناوری سال جاری نهایی می گردد

به گزارش وبلاگ مستر، معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری گفت: اسنادی نظیر سند ملی توسعه زیست فناوری و فناوری نانو و بعضی اسناد دیگر استانی در دستور کار است که سال جاری نهایی خواهد شد.

سند ملی توسعه زیست فناوری سال جاری نهایی می گردد

ابراهیم سوزنچی با اشاره به مصوبات ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در سال 98 مصوبات زیادی داشتیم که می توان به سند اشتغال دانش آموختگان و سند دانش بنیان بوشهر اشاره نمود که در ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور تصویب و نهایی شده است.

وی ادامه داد: یک سری مصوبه نیز در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتیم که بخشی از آنها ابلاغ شده و بخش دیگر در نوبت ابلاغ توسط ریاست جمهور است.

معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری با اشاره به تعدادی از این مصوبات ادامه داد: یکی از این موارد آنالیز عوامل راهبردی پیشرفت علمی کشور است که ما در این بخش مصوباتی درباره ارتقاء اساتید، صندوق شورای عتف و ماموریت گرایی دانشگاه ها داریم که براساس آن ماموریت زیر نظام های آموزش عالی از جمله پیغام نور، دانشگاه آزاد و نظایر آنها باید تعیین گردد.

وی همچنین اضافه کرد: اسنادی نظیر سند ملی توسعه زیست فناوری و فناوری نانو و بعضی اسناد دیگر استانی در دستور کار است که سال جاری نهایی خواهد شد.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "سند ملی توسعه زیست فناوری سال جاری نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند ملی توسعه زیست فناوری سال جاری نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید