خبرنگاران 84 درصد دانش آموزان عضو سامانه شاد هستند

به گزارش وبلاگ مستر، تهران- خبرنگاران- معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش وگفت: اکنون 84 درصد از کل دانش آموزان کشور عضو سامانه شاد هستند که از این میان 64 درصد از آنها در شبکه های اجتماعی دیگر هم آموزش دیده اند. ارزیابی ها نشان داد آموزش های مجازی بسیار مؤثر بوده است.

خبرنگاران 84 درصد دانش آموزان عضو سامانه شاد هستند

علیرضا کمرئی امروز یکشنبه در نشست مشترک با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و مدیران استارتاپ های آموزشی در اردوگاه شهید باهنر گفت: این نشست مشترک علاوه بر احصای زمینه های همکاری می تواند محلی برای تبیین دیدگاه های ارائه دهندگان خدمات آموزش دیجیتال درباره تعلیم و تربیت رسمی نیز باشد.

وی اضافه کرد: یکی از نیازهای مهم آموزش های دیجیتال، یاری در آموزش های مهارتی (عملی) است. در بحث شبیه سازها نیازمند فراهم شدن زمینه یادگیری دروس عملی هستیم. موضوع آموزش های عملی در واقع موضوعی است که امروز همه جهان با آن درگیر هستند و باید در این زمینه ابزارهای مناسبی یافت گردد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: همان طور که یادگیری به کوشش فرد یادگیرنده بستگی دارد، باید موقعیتی فراهم گردد که هر چه بیشتر از یاد دادن فاصله گرفته و به سمت تعلیم و تربیت موثر حرکت کرد.

کمرئی بیان کرد: ارائه دهندگان خدمات تعلیم و تربیت باید ضمن توجه به آموزش ها در جامعه جهانی به تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی نیز توجه داشته باشند. آموزش ها باید متناسب با فرهنگ عمومی مردم کشور ارائه گردد. چرا که اگر غیر از این صورت گیرد، به کارگیری این روش ها و ابزارها سخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: در برنامه ریزی های مجازی باید یاری گردد نقش معلم در تعلیم و تربیت قوی تر از پیش باشد. هر چند ممکن است در موقعیت هایی این آموزش ها جایگزین معلم باشند، اما ارائه دهندگان خدمات آموزش مجازی می توانند با این رویکردها خود را به دستگاه آموزش و پرورش نزدیک نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 84 درصد دانش آموزان عضو سامانه شاد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 84 درصد دانش آموزان عضو سامانه شاد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید