خبرنگاران میلیچ در آستانه عقد قرارداد جدید با باشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ مستر، تهران- خبرنگاران- مدیر امور بین الملل باشگاه استقلال گفت: باشگاه تعامل خوبی با میلیچ برای تمدید قرارداد دارد و قرار است به زودی قرارداد او تمدید گردد.

خبرنگاران میلیچ در آستانه عقد قرارداد جدید با باشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ مستر، کاظم قیم، مدیر بین الملل باشگاه استقلال، در مورد آخرین شرایط قرارداد میلیچ، گفت: میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با من و احمد مددی، مدیر عامل باشگاه جلسه ای را برگزار کرد. مذاکرات خوبی میان باشگاه استقلال و میلیچ اجرا شده است. میلیچ پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد اعلام نموده و قرار است مددی این موضوع را با هیات مدیره در میان بگذارد و در آنجا پیشنهادات او آنالیز می گردد.

وی اضافه نمود: اگر کار کمی طول کشیده است به دلیل حضور میلیچ در اواخر سال در ایران و البته تعدد امور باشگاه به همین دلیل بوده است. مطمئنا با آغاز روزهای کاری در سال جدید، پاسخ باشگاه به او ارائه می گردد. باشگاه تعامل خوبی با میلیچ دارد و مسئله ای نیست.

مدیر بین الملل باشگاه استقلال توضیح داد: مبلغی هم قرار بود به میلیچ پرداخت گردد ولی چون مبالغ ارزی باید به لحاظ قانونی به وسیله بانک مرکزی انجام گردد، این موضوع به لحاظ نامه های اداری و پیگیری های لازم، زمان بر است و مطمئنا به زودی مبلغی که قرار بوده به او داده گردد، به وی پرداخت خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران میلیچ در آستانه عقد قرارداد جدید با باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میلیچ در آستانه عقد قرارداد جدید با باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید