خبرنگاران دانشجوی ایرانی در آمریکا:سهم من در مهار کرونا، کمک نیازمندان است

به گزارش وبلاگ مستر، نیویورک- خبرنگاران- دانشجوی دکترای پرستاری در دانشگاه مریلند آمریکا سهم خود را در مهار کرونا، کمک داوطلبانه به کسانی است که نیازمندند تا به این صورت تردد افراد خطرپذیر را کاهش دهم.

خبرنگاران دانشجوی ایرانی در آمریکا:سهم من در مهار کرونا، کمک نیازمندان است

زهرا رحمتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ مستر اضافه نمود: ما تا جایی که ممکن باشد در خانه می مانیم و هرگونه جلسات و تجمع ها را لغو کردیم. ما تنها ارتباط با یک خانواده را برای زمانی که ضرورت دارد، انتخاب می کنیم.

وی ادامه داد: وقتی که خرید ضرورت داشته باشد، ما مراقب فاصله با دیگر افراد هستیم و ما تنها اطلاعات مربوط به ویروس و اقدامات احتیاطی را از منابع معتبر دریافت می کنیم و به اشتراک می گذاریم.

این دانشجوی ایرانی مقیم مریلند آمریکا یادآور شد: اجازه دهید به اعضای جامعه در این زمان سخت یادآور شویم که بعضی افراد به ویژه پیران، شاید به داوطلبانی احتیاج داشته باشند تا برای آنها مواد اساسی همچون دارو را تامین نمایند.

رحمتی اظهار کرد: ممکن است افرادی هم باشند که در تامین احتیاجهای اولیه و خرید از فروشگاه ها با مشکل روبرو باشند. از این رو، فرمی را برای امضای افراد داوطلب فراهم کردیم تا در موارد اضطراری، با آنها تماس گرفته گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دانشجوی ایرانی در آمریکا:سهم من در مهار کرونا، کمک نیازمندان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشجوی ایرانی در آمریکا:سهم من در مهار کرونا، کمک نیازمندان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید