جام جهانی کشتی فرنگی، حسین نوری از رسیدن به مدال بازماند

به گزارش وبلاگ مستر، نماینده وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریف خود از اوکراین به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

جام جهانی کشتی فرنگی، حسین نوری از رسیدن به مدال بازماند

به گزارش وبلاگ مستر، مسابقات پنج وزن نخست رقابتهای کشتی فرنگی جام جهانی انفرادی روزهای 22 و 23 آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار گشت و حسین نوری نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران در ملاقات رده بندی با شکست 12 بر 4 مقابل سمن نوویکوف از اوکراین از رسیدن به مدال برنز بازماند.

نوری پیش از این در دور نخست با نتیجه 10 بر 5 دوغان گوکتاس از ترکیه را شکست داد وی در دور بعد مقابل بشیر سید آزارا از الجزایر با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک از روسیه با نتیجه 7 بر صفر مغلوب گردید و به ملاقات رده بندی رفت.

اسامی نفرات برتر پنج وزن نخست این رقابت ها به توضیح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- امین صفرشایف (روسیه) 2- شریف کیلیج (ترکیه) 3- الدانیز عزیزلی (آذربایجان) و عبدالکریم فرجات (الجزایر)

67 کیلوگرم: 1- نظیر عبداله یف (روسیه) 2- اسلام بک دادوف (آذربایجان) 3- اسلاویک گالستیان (ارمنستان) و رومان پاسورکووسکی (لهستان)

72 کیلوگرم: 1- بالینت کورپاسی (مجارستان) 2- مالخاس آمویان (ارمنستان) 3- چنگیز ارسلان (ترکیه) و روسلان تساریف (قرقیزستان)

77 کیلوگرم: 1- رومن ولاسوف (روسیه) 2- زولتان لوای (مجارستان) 3- ویکتور نمس (صربستان) و الکساندر گوتو (مولداوی)

87 کیلوگرم: 1- کیریل ماسکویچ (بلاروس) 2- داوید چاکوتادزه (روسیه) 3- سمن نوویکوف (اوکراین) و زورابی داتوناشویلی (گرجستان) 5- حسین نوری (ایران)

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جام جهانی کشتی فرنگی، حسین نوری از رسیدن به مدال بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی کشتی فرنگی، حسین نوری از رسیدن به مدال بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید