تیم والیبال زیر 23 سال ایران جهانی شد

به گزارش وبلاگ مستر، خبرنگاران: تیم والیبال زیر 23 سال ایران با پیروزی مقابل چین تایپه به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد و سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را نیز به دست آورد.

تیم والیبال زیر 23 سال ایران جهانی شد

به گزارش وبلاگ مستر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی کشورمان عصر امروز در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف چین تایپه رفت و با پیروزی 3 بر 2 مقابل این تیم، حریف کره جنوبی در دیدار نهایی شد.

در ست های اول و دوم این مسابقه بازیکنان چین تایپه در دریافت توپ و زدن اسپک عملکرد بسیار خوبی داشتند و پیروز شدند این دو ست را به ترتیب با امتیازات 25 بر 19 و 25 بر 22 به سود خود رقم بزنند.

این شرایط در ست سوم نیز ادامه داشت و چین تایپه پیروز شد در آغاز ست چهار امتیاز پیاپی به دست بیاورد اما در میانه های این ست و در حالی که نتیجه 13 بر 11 به سود حریف بود، حضور مصطفی باقری در خط سرویس فرایند کار را عوض کرد. باقری با هفت سرویس پیاپی و درخشان خود، زمینه کسب هفت امتیاز را فراهم کرد تا نتیجه 18 بر 13 به سود ایران شود.

پس از این تغییر فرایند، بازیکنان ایران با زدن سرویس های خوب و عملکرد دیدنی در دفاع روی تور توانستند ست های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 12 به سود خود به انتها برسانند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ایران در این مسابقه از هر 12 بازیکن خود استفاده کرد تا صعودی شیرین به دیدار نهایی و مسابقات جهانی داشته باشد.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران از ساعت 14:30 فردا (به وقت تهران) در دیدار نهایی به مصاف کره جنوبی می رود.

منبع: تسنیم

به "تیم والیبال زیر 23 سال ایران جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال زیر 23 سال ایران جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید