والیبال

یک تیر و دو نشان والیبال ایران در سال 1401

چشم پوشی از سومین مدال طلای محتمل در آسیا به قصد سرشاخ شدن با غول های والیبال جهان در روسیه، توجیه آنچنانی ندارد اما نباید فراموش کرد که اعتبار جهانی والیبال ایران از رویارویی با تیم های بزرگ جهان شروع شد.

7 اسفند 1400

لحظه به لحظه با روز هفتم پارالمپیک 2020 توکیو، جوانمردی و متقیان با رکوردشکنی به مدال طلا رسیدند، بیابانی در کامپوند نقره ای شد

هفتمین روز از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو با قهرمانی ساره جوانمردی در تیراندازی و هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه و کسب مدال نقره به وسیله رمضان بیابانی در تیراندازی با کمان پیگیری شد.

10 شهریور 1400

شریفی امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان شد

ملی پوش والیبال کشورمان نام امتیازآورترین بازیکن این تیم در دیدار مقابل لهستان را کسب کرد.

7 شهریور 1400

داورزنی: از برنامه های آلکنو حمایت می کنیم و باید جوابگوی نتایج باشد، وزیر ورزش آینده شوم؟ امیدوارم این اتفاق نیفتد

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه از برنامه های سرمربی تیم ملی حمایت می کند، گفت: مسئولیت تیم با آلکنو است و او باید جوابگوی اتفاقات داخل میدان و نتایج تیم باشد.

10 مرداد 1400

به جدول نگاه نمی کنیم، هر بازی اهمیت خودش را دارد

به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم صدرنشین سیرجان با نتیجه سه بر صفر تیم پیکان تهران را شکست داد.

20 آذر 1399

تور والیبال ساحلی بندرعباس، فدراسیون والیبال ایران در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: برای زمان برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس، با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم و منتظر پاسخ آن ها هستیم.

21 فروردین 1399

تیم والیبال زیر 23 سال ایران جهانی شد

خبرنگاران: تیم والیبال زیر 23 سال ایران با پیروزی مقابل چین تایپه به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد و سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را نیز به دست آورد.

28 بهمن 1398

تیم والیبال دانشجویان ایران با غلبه بر روسیه قهرمان شد

به گزارش خبرنگاران از چین تایپه، تیم والیبال دانشجویان ایران در فینال مسابقات دانشجویان دنیا امروز سه شنبه به مصاف تیم روسیه رفت و در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران سرانجام یافت.

12 آذر 1398

لوزانو 16 فروردین وارد تهران می گردد

به گزارش خبرنگاران، رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ساعت 3:20 بامداد روز دوشنبه 16 فروردین ماه به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می گردد.

30 آبان 1398

مندس: حمله و سرویس، کلید پیروزی ایران بود

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین حمله و سرویس خوب تیم ملی ایران را عامل شکست تیمش در مصاف با این تیم دانست.

29 آبان 1398