تازه ترین ماموریت راه آهن پستی لندن چیست؟

به گزارش وبلاگ مستر، راه آهن پستی لندن که برای چند سال بسته شده بود، مجددا در سپتامبر 2017 بازگشایی شد و هم اینک در حال خدمت رسانی با کاربری جدیدی است.

تازه ترین ماموریت راه آهن پستی لندن چیست؟

راه آهن پستی لندن که کار خود را از سال 1927 در زمینه حمل و نقل مرسولات پستی، آغاز نموده بود، پس از سال ها فعالیت، انتها در 2003 بسته شد اما پس از گذشت چند سال دوباره در سپتامبر 2017 فعالیت خود را با کاربری متفاوت از سر گرفت.

به مدت هفتاد و شش سال یعنی از سال 1927، اداره پست لندن ناوگانی از قطارهای برقی بدون راننده را به کار گرفت.

این قطارها که روی ریل هایی با سایز باریک در زیر زمین حرکت می کردند، مسئول جابه جایی نامه ها و بسته های پستی بین ادارات مختلف بودند.

راستا این راه آهن از اداره پدینگتون در غرب آغاز می شد و به اداره وایت چاپل در شرق می رسید و دارای مسافتی به مقدار 10 کیلومتر بود.

این راستا در بین راه هشت ایستگاه داشت که بزرگ ترین آن ها در زیر Mount Pleasant قرار داشت.

راه آهن پستی لندن در اوج فعالیتش برای 22 ساعت کار و حمل 4 میلیون مرسوله پستی راه اندازی شده بود.

این راه آهن زیرزمینی به منظور دور زدن ترافیک سنگین و ازدحام جاده ای در اوایل دهه 1900 میلادی ساخته شد چون این ترافیک و ازدحام باعث به وجود آمدن تاخیرهای زیاد و غیر قابل قبولی در جابه جایی بین دو اداره می شد.

تا سال 2003، این راه آهن قلب خدمات پستی لندن محسوب می شد، اما به خاطر بار سنگین اقتصادی که این سیستم برای رویال میل داشت، در نهایت بسته شد، چون هزینه استفاده از آن پنج برابر بیشتر از حمل و نقل جاده ای بود.

راه آهن پستی مجددا در سپتامبر 2017 بازگشایی شد، اما این بار به جای مرسولات پستی، مردم را جابه جا می نماید.

هم اینک مراجعه نمایندگان می توانند راستا دایره ای به طول یک کیلومتر را در واگن های جدیدی که برای جابه جایی مسافر طراحی شده اند، در مدت زمان 20 دقیقه طی نمایند.

منبع: کجارو / amusingplanet.com

به "تازه ترین ماموریت راه آهن پستی لندن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین ماموریت راه آهن پستی لندن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید