بازی کارتی لیگ آو لجندز معرفی گردید

به گزارش وبلاگ مستر، رونمایی های شرکت بازی سازی Riot Games به مناسبت ده سالگی یکی از بزرگترین بازی های جهان ادامه دارد. این شرکت پس از رونمایی از نسخه موبایل لیگ آو لجندز و یک بازی مبارزه ای بر اساس این مجموعه، هم چنین خبر از ساخت یک بازی کارتی هم داده است. بازی کارتی لیگ آو لجندز به اسم Legends of Runeterra معرفی شده است.

بازی کارتی لیگ آو لجندز معرفی گردید

بازی کارتی Legends of Runeterra همان طور که از اسمش پیداست، می خواهد قهرمان های مختلف و زیاد لیگ آو لجندز را به عنوان کارت های مختلف و در یک بازی جدید، در مقابل بازی نماینده ها بگذارد؛ طوری که بازی نماینده ها مجموعه ای از کارت های مختلف که بر اساس دنیای لیگ آو لجندز، شخصیت ها، آیتم ها و عناصر مختلف این مجموعه طراحی شده اند را در این بازی کارتی جمع آوری و از آن ها برای مبارزه با یکدیگر استفاده می نمایند.

دنیای لیگ آو لجندز تعداد زیادی مناطق و ناحیه مختلف دارد که هر کدام سبک و سیاق ظاهری و شخصیت های مختص خودشان را دارند. به همین دلیل هم کارت های مختلف بازی Legends of Runeterra با چند سبک مختلف طراحی شده اند که هر کدام نمایانگر یکی از مناطق مختلف بازی هستند.

فعلا قرار است از بین دنیاهای مختلف لیگ آو لجندز، شاهد حضور Damacia، Noxus، Piltover، Freljord، Zaun، Ionia و Shadow isles در این بازی کارتی باشیم. می توانید با آنالیز شخصیت هایی که ریشه در هر کدام از این مناطق دارند، متوجه شوید که در ابتدای کار بازی کارتی Legends of Runterra کدامیک از قهرمان های لیگ آو لجندز را در خود جای خواهد داد.

بازی نماینده ها یک منطقه را انتخاب و در آن آغاز به بازی کردن می نمایند. با بازی کردن در آن منطقه، کارت ها و آیتم های مختص به آن را دریافت خواهند کرد. البته در همه حال امکان تغییر منطقه وجود دارد.

سازندگان Legends of Runeterra در ویدیوی معرفی بازی تاکید نموده اند که نیازی به خرید بسته های کارت نیست و می توان بازی کردن هم بسته های مختلفی به دست آورد و کارت ها را آنلاک کرد.

می توانید در ادامه ویدیوی رونمایی بازی Legends of Runeterra و ویدیوی معرفی گیم پلی آن را ببینید.

ویدیوی رونمایی بازی:

تریلر معرفی گیم پلی:

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی کارتی لیگ آو لجندز معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کارتی لیگ آو لجندز معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید