اشتباه نکنید؛ آزمون از زنیت جدا نمی گردد

به گزارش وبلاگ مستر، یک مدیر برنامه معروف روسی معتقد است در تابستان سال جاری سردار آزمون و آرتم زیوبا تیم زنیت سن پترزبورگ را ترک نمی نمایند.

اشتباه نکنید؛ آزمون از زنیت جدا نمی گردد

به گزارش وبلاگ مستر به نقل از فارس، در هفته ها و ماه های اخیر شایعه بسیاری در خصوص انتقال گلزن ملی پوش و ایرانی تیم زنیت روسیه به تیمی از لیگ های اروپای غربی مطرح شده است.

حتی بحث فروش آرتم زیوبا، فوروارد دیگر تیم روسی نیز کم و بیش شنیده شده است.در این مورد ولادیمیر آبراموف باور خاصی دارد. او می گوید سال جاری این دو مهاجم همچنان در خدمت تیم می مانند و به تیمی نخواهند رفت.

آبراموف در مصاحبه ای که در سایت آر.تی انتشاریافت، گفت:اکنون هیچکس چیز زیادی نمی خواهد. ترک زنیت فقط ممکن است برای آن دسته که روی نیمکت تیم می نشیند، ممکن است رخ دهد.

وی اضافه نمود:اگر فکر می کنید سردار آزمون، آرتم زیوبا یا یک بازیکن دیگر به تیم های اروپایی خواهد رفت، سخت در اشتباه هستید.در شرایط کنونی هیچ تیمی پول ندارد. فقط در روسیه هم این حالت نیست.

آبراموف اضافه نمود: مسلم است که وقتی اتفاق خوبی در بازار جابجایی رخ ندهد، خرسند نمی شوم. از این جهت فکر می کنم ارزش داشته باشد که کمی منتظر بمانیم.چون باشگاه ها اکنون می توانند بازیکنان هنرمند زیادی را به قیمت های خوب به خدمت بگیرند.

  • آزمون: عطش زیادی برای بازی های ملی دارم
منبع: همشهری آنلاین

به "اشتباه نکنید؛ آزمون از زنیت جدا نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه نکنید؛ آزمون از زنیت جدا نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید