کتانی با صفحه نمایش سه بعدی به بازار عرضه شد

به گزارش وبلاگ مستر، eBay نمایشگر کتانی سه بعدی تعاملی را برای رقابت با StockX راه اندازی کرد.

کتانی با صفحه نمایش سه بعدی به بازار عرضه شد

به گزارش وبلاگ مستر ، به نقل ازیوم السابع، سایت فروشگاه آنلاین eBay، برای رقابت با سایت StockX، صفحه نمایشی از کفش های ورزشی را راه اندازی کرده است. این کفش های ورزشی سه بعدی هستند و در هنگام عکاسی از این کفش ها، تمام زوایا با قابلیت چرخش در تلفن همراه ثبت می شوند. این قابلیت نو به کاربر این امکان را می دهد که عکس ها را به صورت سه بعدی بچرخاند. این قابلیت پیشرفت eBay را نسبت به رقیبش StockX نشان می دهد.

فروشندگان می توانند با استفاده از تلفن همراه از این کفش های ورزشی در زوایای متفاوت عکاسی کنند یا ویدئو بگیرند. در نتیجه یک ویدئو یا عکس سه بعدی در تلفن همراه ثبت می شود. برای استفاده از این قابلیت کاربران می توانند اپلیکیشن eBay را در تلفن همراه خود نصب کنند. این ویژگی برای دستگاه های iOS و Android قابل استفاده می باشد.

سایت خرید StockX یک رقیب سرسخت برای eBay در فضای کفش ورزشی است. همچنین فروشگاه های آنلاین StockX و eBay تنها توزیع کنندگانی نیستند که نمای سه بعدی کفش های کتانی را دارند. برای استفاده از این ویژگی، فقط فروشندگان منتخب این نوع کفش های ورزشی را در دسترس خواهند داشت. اما فروشگاه eBay، قصد دارد این نوع کفش ها را تا سال 2022 به طور گسترده تری به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کتانی با صفحه نمایش سه بعدی به بازار عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتانی با صفحه نمایش سه بعدی به بازار عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید