مهاجری: اراده و علاقه مردم را که دیدیم نگاه مان برای حضور در جام حذفی عوض شد، پای دروازه بان های جوان نساجی می ایستیم

به گزارش وبلاگ مستر، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد، او و دیگر عوامل کادر فنی این تیم پای دروازه بانان بومی و جوان این تیم می ایستند.

مهاجری: اراده و علاقه مردم را که دیدیم نگاه مان برای حضور در جام حذفی عوض شد، پای دروازه بان های جوان نساجی می ایستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ مستر، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور گفت: قبل از اینکه بخواهیم به مسائل فنی ورود کنیم جا دارد هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم. اگر ما الان آرامش و امنیت را در خانواده ها و شهرها داریم حاصل رشادت های سرداران و رزمندگان زیادی است که جان شان را فدای انقلاب و نظام کردند. هفته گذشته مراسمی برای شهید بلواسی مدافع حرم بود که ما متأسفانه درگیر مسابقه بودیم و نتوانستیم بچه های این شهید را ببینیم. ما نباید گذشته مان را فراموش کنیم که با چه سختی هایی کشورمان را حفظ کردیم تا امروز در امنیت و رفاه کامل زندگی کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود: در بحث مسابقات جام حذفی با توجه به پتانسیلی که داریم و کارت چهار بازیکن مان صادر نشده است، نیت ما بر این بود که از جوانان استفاده کنیم، ولی وقتی اراده و علاقه مردم را نگاه می کنیم، نگاه مان عوض می شود و مجاب می شویم که با تمام قدرت بازی کنیم. چند مصدوم داریم، ولی با تمام توان مقابل شهرخودرو صف آرایی می کنیم. شهر خودرو تیم شایسته ای است و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. یکی از ایده آل های ما این است که نساجی هم در بحث حرفه ای سریع تر مسیرش را پیدا کند.

وی ادامه داد: الان خیلی به ما فشار می آورند که تیم را به قائمشهر بیاوریم. من می گویم ما چشم به هم بزنیم فصل تمام شده است، از الان مسئولان شرایط را مهیا کنند و زیرساخت ها فراهم شود تا اول فصل بعد بدانیم نساجی باید در قائمشهر تمرین کند. باید از الان به فکر باشند، زمین مناسب، محل اسکان بازیکنان و ... را فراهم کنند. دست تک تک هواداران مان را می بوسیم که در هر شرایطی تا الان کنار ما بودند و چه در قائمشهر و چه در خارج از قائمشهر کیفیت لازم را داشته اند. استقلال و پرسپولیس هم اینجا تماشاگر لازم را ندارند، ولی نساجی چی ها نشان دادند که چقدر به سرنوشت تیم شان علاقه مند هستند و ما را تنها نگذاشتند. همه این مسائل به ما نشان می دهد که حق اشتباه کردن نداریم و باید تمام توان مان را برای سربلندی و اعتبار تیم شهر خودمان بگذاریم و آورده خوبی برای مردم شهر داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سؤال که تیمش مسابقات جام حذفی را جدی می گیرد، گفت: من در صحبت هایم گفتم که با توجه به پتانسیل تیم و نبودن چهار بازیکن مان سعی داشتیم که به جوانان مان بازی دهیم. تیم باید پتانسیل بردن پنج بازی را داشته باشد و آمادگی لازم به لحاظ کیفیت، کمیت و بازیکن را داشته باشد. در بازی اول هم قرعه سختی به ما خورده است و شاید سخت ترین قرعه در جام حذفی مربوط به شهر خودرو و نساجی باشد. به خاطر احترام به تماشاگران تمام تلاش مان را می کنیم که بازی را با برد تمام کنیم. هرچند شهر خودرو هم تیم شایسته ای است و یکی از بهترین فوتبال ها را بازی می کند و کادرفنی و بازیکنان خوبی هم دارند، اما این مسئله کار ما را از یک جهت سخت و از جهتی هم راحت می کند، چون می دانیم که با چه تفکری بازی داریم.

مهاجری در پاسخ به این پرسش که صادر نشدن کارت بازی چهار بازیکن نساجی چقدر روی عملکرد این تیم تاثیرگذار بوده است؟، گفت: ببینید در این مدتی که من افتخار حضور در نساجی و شهر قائمشهر را دارم کمتر سعی کردم مسائل را بروز بدهیم. الان یک بحثی است. وقتی که شما تیم را می بندید با یک تفکری تیم بسته می شود. قطعاً بازیکنانی را که نمی توانیم از آنها استفاده کنیم خیلی می توانستند به ما کمک کنند، مخصوصاً محمد قاضی و کفشگری که بازیکنان باتجربه ای هستند و البته دو بازیکن جوان مان که می توانستند تا الان در تیم یک جایگاه خوبی کسب کنند. وقتی رقابت بین بازیکنان بیشتر باشد کیفیت کارمان بالاتر می رود. بالاخره بازیکنان هم اول فصل حق انتخاب داشتند و تیم نساجی را انتخاب کردند. ما الان پنج بازی در لیگ و یک بازی هم در جام حذفی نتوانستیم از این چهار بازیکن استفاده کنیم و قطعاً روی کار ما تأثیر زیادی داشته است. امیدوارم مدیران و مالکان باشگاه هرچه سریع تر این معضل را برطرف کنند تا بیشتر از این شرمنده بازیکنان نباشیم.

وی درباره دروازه بان های تیم نساجی هم گفت: ما بالاخره انتخاب کردیم و دروازه بان جوان هم انتخاب کردیم، پس باید تاوان بدهیم و چاره ای نداریم. دروازه بان یک روز خوب دارد و یک روز هم اشتباه. هیچ بازیکنی بدون اشتباه نبوده است. بهترین مهاجمان هم فرصت های زیادی از دست می دهند تا یک مهاجم ششدانگ می شود. حسین مرادمند هم وقتی شاگرد خودم در تیم پدیده شد، سال اول سه چهار گل به خودی زد و تاوانی که برای اشتباهات آن روز حسین مرادمند دادیم، باعث شده که الان این بازیکن یکی از ستون های محکم خط دفاع شهر خودرو شود. اگر آن روز ما پای این بازیکن نمی ایستادیم، الان فوتبالش نابوده شده بود. دروازه بان های ما هم بچه های این شهر و استان هستند و باید پای بچه های این شهر بایستیم. قطعاً آنها آینده خوبی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهاجری: اراده و علاقه مردم را که دیدیم نگاه مان برای حضور در جام حذفی عوض شد، پای دروازه بان های جوان نساجی می ایستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: اراده و علاقه مردم را که دیدیم نگاه مان برای حضور در جام حذفی عوض شد، پای دروازه بان های جوان نساجی می ایستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید