مهاجم نو پرسپولیس لو رفت؛ پرتغالی با سابقه بازی در بنفیکا!

به گزارش وبلاگ مستر، خبرنگاران: پرسپولیس این روز ها بدون آنکه خط حمله اش را تقویت نموده باشد مشغول پیروزی برابر رقبا است. آن ها در تازه ترین ملاقات از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر پیروز شدند با 2 گل از سد آلومینیوم اراک عبور نمایند و همچنان در رتبه دوم و در فاصله 3 امتیازی استقلال صدرنشین باقی بمانند.

مهاجم نو پرسپولیس لو رفت؛ پرتغالی با سابقه بازی در بنفیکا!

به گزارش وبلاگ مستر، این نتیجه در شرایطی به دست آمد که شب گذشته، 2 بازیکن تازه این تیم که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمدند توانستند گلزنی نمایند؛ اولی حامد پاکدل، مهاجم احیا شده این روز های پرسپولیس بود و دومی هم رضا اسدی، هافبکی که بیش از هر زمان دیگری در دوران حرفه ای اش انتقاد شنیده است.

البته با وجود برد هایی که پرسپولیس به دست آورده، اما سرمربی این تیم عنوان نموده که همچنان در پی جذب مهاجم خارجی هستند تا خط حمله را تقویت نمایند. به همین دلیل مدیرعامل پرسپولیس هم وعده حضور یک مهاجم اروپایی را داده و گفته همین امروز و فردا به تهران می آید. مسئولان پرسپولیس، اما برای آنکه مذاکره با این مهاجم اروپایی به بیراهه نرود و پای دلالان وسط نیاید، گفته اند از پرداختن به جزئیات درباره این بازیکن معذور هستند و قصد ندارند چیزی درباره او به زبان بیاورد. با این وجود، امروز روزنامه گل در مطلبی به ملیت این مهاجم اشاره نموده و نوشته که این مهاجم پرتغالی است و سابقه بازی در بنفیکا، یکی از دو تیم مطرح فوتبال پرتغال را داشته است!

او البته این روز ها بدون تیم است و قرار است به تهران بیاید تا فرایند مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس را طی کند.

منبع: فرارو

به "مهاجم نو پرسپولیس لو رفت؛ پرتغالی با سابقه بازی در بنفیکا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم نو پرسپولیس لو رفت؛ پرتغالی با سابقه بازی در بنفیکا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید