مری ترامپ یقه عمویش را گرفت

به گزارش وبلاگ مستر، رابرت ترامپ برادر رئیس جمهور آمریکا بیان کرد شکایت جداگانه ای برای جلوگیری از انتشار کتاب افشاگرانه نوشته برادرزاده اش مری ترامپ مطرح نموده است.

مری ترامپ یقه عمویش را گرفت

به گزارش وبلاگ مستر، ایسنا به نقل از مجله پیپل نوشت: کتاب خاطرات مری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ با عنوان خیلی زیاد و همواره ناکافی در حالی قرار است به زودی توسط انتشارات سایمون و شوستر منتشر گردد که کوشش های خانواده ترامپ برای ممانعت از انتشار این کتاب همچنان ادامه دارد.

پس از رد شدن شکایت اولیه خانواده ترامپ برای جلوگیری از انتشار این کتاب، حالا رابرت ترامپ برادر رئیس جمهور آمریکا نیز شکایتی جداگانه در مورد انتشار این کتاب افشاگرانه تنظیم نموده است، کتابی که حاوی اطلاعات رسواکننده ای درباره خانواده ترامپ، شخصیت دونالد ترامپ و چگونگی تبدیل شدن او به فردی است که امروز سلامت، امنیت مالی و اجتماعی دنیا را تهدید می نماید.

دونالد ترامپ و رابرت ترامپ معتقدند که برادرزاده شان به دلیل امضای یک توافق نامه افشا نکردن اطلاعات در سال 2001 نمی تواند کتابش را منتشر کند.

انتشارات سایمون و شوستر که اخیرا کتاب جنجالی نوشته جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا را با عنوان اتاقی که در آن رخ داد نیز منتشر نموده پس از رد درخواست شکایت اولیه خانواده ترامپ برای ممانعت از انتشار کتاب خاطرات مری ترامپ در بیانیه ای اعلام نمود: ما بی صبرانه در انتظار رونمایی از کتاب خیلی زیاد و همواره ناکافی هستیم و اطمینان داریم حتی در صورت افزایش کوشش ها برای فرونشاندن این کتاب، پیروز به انتشار آن خواهیم شد.

مری ترامپ که 55 ساله سن دارد فرزند فرد ترامپ برادر عظیم دونالد ترامپ است، که در سال 1981 و در سن 42 سالگی درگذشت.

کتاب خیلی زیاد و همواره ناکافی که زیر عنوان اصلی آن نوشته چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد دنیا را ساخت طبق اعلام پیشین باید ماه آینده، 28 جولای (هشتم مرداد) منتشر گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مری ترامپ یقه عمویش را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مری ترامپ یقه عمویش را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید