دادستان منهتن به اتهامات درباره فعالیت های مالی ترامپ رسیدگی می نماید

به گزارش وبلاگ مستر، دفتر دادستان منهتن به وکلای رئیس جمهور پیشین آمریکا اعلام نموده است که در حال آنالیز اتهامات مجرمانه علیه فعالیت های مالی و تجاری دونالد ترامپ و خانواده وی است.

دادستان منهتن به اتهامات درباره فعالیت های مالی ترامپ رسیدگی می نماید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مستر، دفتر دادستان منهتن به وکلای دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا اطلاع داده است که این دفتر در حال آنالیز طرح اتهامات مجرمانه علیه فعالیت های اقتصادی و تجاری خانواده ترامپ است. این خبر را روزنامه نیویورک تایمز در روز آدینه گزارش داده است.

سیروس وینس دادستان منطقه منهتن احتمالا طی هفته آینده اتهامات مجرمانه علیه سازمان ترامپ و آلن وایسلبرگ مدیر ارشد اقتصادی آن را اعلام خواهد نمود.

یکی از وکلای سازمان ترامپ در مصاحبه با ان بی سی نیوز گفت: به نظر می رسد مقام های دادستانی منهتن قصد دارند علیه این شرکت اتهاماتی را مطرح نمایند و این اقدام کاملا عصبانی نماینده است. این شرکت هیچ گونه گناه و خطایی را مرتکب نشده و ما فورا برای رد این اتهامات اقدام خواهیم کرد.

دفتر دادستان منهتن تحقیقات گسترده ای را علیه کلاهبرداری اقتصادیاتی و بیمه ای سازمان ترامپ و سایر تخلفات آن انجام داده است.

ان بی سی نیوز فاش نموده است که وکلای سازمان ترامپ روز پنجشنبه با دادستان های منهتن ملاقات نموده و از آنها خواسته اند تا اتهامات مجرمانه را علیه این شرکت مطرح و دنبال ننمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دادستان منهتن به اتهامات درباره فعالیت های مالی ترامپ رسیدگی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان منهتن به اتهامات درباره فعالیت های مالی ترامپ رسیدگی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید