عرضه گوشی های میان رده نوکیا G21

به گزارش وبلاگ مستر، شرکت نوکیا یک گوشی میان رده که مجهز به دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی است را در بازار هند عرضه می نماید.

عرضه گوشی های میان رده نوکیا G21

به گزارش وبلاگ مستر، شرکت نوکیا به زودی گوشی نوکیا G21 را روانه بازار های هند خواهد نمود. این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه خواهد بود و با 4 گیگابایت رم ارائه می گردد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی، باتری 5050 میلی آمپر ساعتی و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی قابل ارتقا به وسیله اسلات microSD اشاره نمود.

شرکت نوکیا پیش از این گوشی میان رده نوکیا G20 را در ژوئیه 2021 در بازار هند عرضه نموده بود. اکنون به نظر می رسد این برند در حال آماده شدن برای معرفی جانشین این دستگاه با نام Nokia G21 در این بازار است. این گوشی اخیراً گواهی FCC را دریافت نموده است. اکنون، Mukul Sharma، یکی از افشاگران معتبر دنیای فناوری، گزارش نموده است که گوشی نوکیا G21 در ماه فوریه در بازار هند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، مشخصات دوربین و رم گوشی نوکیا G21 را نیز افشا نموده است که این جزئیات نو با مشخصات پیکربندی حافظه که پیشتر افشاشده بود، مطابقت دارد.

به گفته Mukul Sharma، گوشی نوکیا G21 دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی است که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی و سنسور سوم 2 مگاپیکسلی است. گفته می گردد که یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی برای عکس های سلفی و تماس ویدیویی قرار داده شده است. این افشاگر در خاتمه اضافه کرد که این گوشی در دو نسخه با ظرفیت متفاوت رم عرضه خواهد شد. نسخه اول از 3 گیگابایت و نسخه دوم از 4 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. این مشخصات تمام اطلاعاتی بود که به وسیله Mukul Sharma فاش شده است. اما به جز اینها، اطلاعات دیگری نیز از این دستگاه داریم که قبلا افشا شده بود.

گفته می گردد گوشی نوکیا G21 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با وضوح 1600 در 720 پیکسل و نسبت تصویر 20 به 9 است. این گوشی احتمالا به وسیله یک پردازنده هشت هسته ای تغذیه می گردد، اما جزئیات چیپست در حال حاضر در دسترس نیست. با این حال، حدس زده می گردد که تراشه دستگاه یک چیپست Unisoc باشد که با حداکثر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می گردد. حافظه دستگاه به وسیله کارت microSD قابل ارتقا است. گزینه های اتصال احتمالا شامل 4G LTE، وای فای، NFC، بلوتوث، GPS/AGPS/GLONASS/Beidou و پورت USB Type-C باشد. گفته می گردد این گوشی دارای باتری 5050 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع است. در خصوص طراحی این گوشی هم می توان گفت که احتمالا در رنگ های مشکی و Dusk در دسترس خواهد بود.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "عرضه گوشی های میان رده نوکیا G21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی های میان رده نوکیا G21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید