شهرداری ها نیازمند عایدی پایدار هستند ، اولویت مهم شهرداری اولویت مردمی باشد

به گزارش وبلاگ مستر، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار مازندران توجه به توسعه گردشگری را در کنار کشاورزی و صنعتی استان ضروری دانست و گفت : اولویت توسعه مازندران، توسعه گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت است.

شهرداری ها نیازمند عایدی پایدار هستند ، اولویت مهم شهرداری اولویت مردمی باشد

به گزارش خبرنگاروبلاگ مستردفترمازندران درساری،احمد حسین زادگان عصر شنبه در آیین افتتاح پارک جنگلی قرمرض شهرستان نکا اضافه نمود: بخش جهانگردی به علت جذابیت های فراوان مازندران که یکی از آنها پارک های جنگلی است دارای ظرفیت های زیادی برای خلق ثروت و ایجاد اشتغال است.

وی توسعه ضابطه مند پارک های جنگلی در استان را به منظور بهره گیری از ظرفیت های جهانگردی استان در حین حفظ محیط زیست ضروری دانست و گفت: پارک جنگلی قرمرض ظرفیت خوبی برای جذب جهانگرد در شرق مازندران است و این پارک علاوه بر ایجاد اشتغال، نقش مهمی در افزایش نشاط و شادابی میان مردم منطقه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در مازندران، سپردن مدیریت پارک های جنگلی همجوار با شهرها به شهرداری ها را برای ایجاد عایدی پایدار این مجموعه ها مهم دانست و اضافه نمود: شهرداری نکا از ظرفیت جهانگردی و جذابیت های رودخانه برای توسعه ظرفیت های شهری و هم از ظرفیت جنگل ها و منابع طبیعی در توسعه جهانگردی استفاده نموده که بیانگر توجه به صنعت جهانگردی است.

حسین زادگان گفت: شهرداری ها نیازمند عایدی پایدار هستند و هر شهرداری که به این سمت حرکت کند و اولویت مهم شهرداری اولویت مردمی باشد قابل تحسین و تکریم است و امیدواریم پروژه های مختلف دیگر اجرایی گردد و امیدواریم همه یاری نمایند تا استان مازندران به صندلی واقعی خود برسد.

وی با اظهار این که مجموعه پارک جنگلی قرمرض منحصر به فرد است و باید از ظرفیت آن بدرستی استفاده گردد، اضافه نمود: این مجموعه سالیان سال در کل کشور زبانزد بوده است و اکنون با ایجاد زیرساخت های لازم زمینه اقامت شبانه جهانگرد در آن فراهم شده و از این پس باید برای نگه داشتن هرچه بیشتر جهانگرد در این منطقه برنامه ریزی گردد.

مجموعه تفریحی توریستی قرمرض نکا پس از چندین سال بلاتکلیفی در کمتر از یک سال اخیر مورد توجه نهاده شد و زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به جهانگردان در این پارک با سرعت مناسب در حال فراهم شدن است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهرداری ها نیازمند عایدی پایدار هستند ، اولویت مهم شهرداری اولویت مردمی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ها نیازمند عایدی پایدار هستند ، اولویت مهم شهرداری اولویت مردمی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید