دستگیری 6 حفار غیرمجاز طی 48 ساعت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ مستر، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 6 حفار غیرمجاز طی 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

دستگیری 6 حفار غیرمجاز طی 48 ساعت در کهگیلویه و بویراحمد

مجید صفایی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ مستر گفت: ساعت گذشته برخی متخلفان در زمینه حفاری های غیرمجاز در سطح استان دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: از این افراد، ادواتی از جمله فلزیاب، دریل برقی، موتور برق و یک شی قیمتی توسط نیروهای زحمتکش انتظامی استان کشف و ضبط شد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این 6 نفر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

صفایی یگان حفاظت میراث فرهنگی شبانه روز در حال حفاظت از میراث فرهنگی استان هستند، شرح داد: از مردم و دوستداران میراث فرهنگی در تمام مناطق استان انتظار داریم که در صورت مشاهده هرگونه تعرض به میراث فرهنگی موارد را به یگان حفاظت و حراست میراث فرهنگی استان گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود.

وی ادامه داد: اجازه کوچکترین تعرضی را به سودجویان و متخلفان را در حوزه میراث فرهنگی نمی دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در جهت صیانت از میراث فرهنگی تشکر کرد.

صفایی بیان نمود: از ابتدای سال جاری تا به امروز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 13 نفر حفار غیرمجاز و تعرض به میراث فرهنگی استان دستگیر شدند که با این متخلفان و حفاران غیرمجاز برخورد قانونی صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دستگیری 6 حفار غیرمجاز طی 48 ساعت در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 6 حفار غیرمجاز طی 48 ساعت در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید